تور اروپا: المیادین: اروپا سیاست فشار علیه ایران را در پیش گرفته است

به گزارش مجله جاودان، به گفته شبکه المیادین کشور های اروپایی به علت پیشرفت برنامه هسته ای ایران، سیاست فشار حداکثری را در پیش گرفته اند.

تور اروپا: المیادین: اروپا سیاست فشار علیه ایران را در پیش گرفته است

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرنگار شبکه المیادین در وین، در گزارشی از فرایند مذاکرات برطرف تحریم ها در این شهر، گفت که مذاکرات در جریان است و موضع روز گذشته کشور های اروپایی تأثیری بر آن نگذاشته است.

المیادین نوشت که موضع کشور های اروپایی اعمال فشار بر ایران به علت سرعت پیشرفت برنامه هسته ای این کشور است. سیاست ایران نیز در وین این است که مذاکرات تا زمانی که مصاحبه های جدی صورت می گیرد، ادامه یابد.

خبرنگار المیادین بعلاوه گفت که دولت آمریکا همزمان با برگزاری مذاکرات به سیاست اعمال تحریم های خود ادامه می دهد.

علی باقری مذاکره نماینده ارشد جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه شنبه) درباره مذاکرات جاری در وین بین ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، چین و روسیه) توضیحاتی ارائه داد و در توئیتی نوشت: برخی بازیگران به جای دیپلماسی واقعی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می نمایند. ما سریعا پیشنهادهای مان را ارائه کردیم و به نحوی سازنده و منعطف کوشش کردیم تا اختلافات کم گردد.

وی اضافه کرد: دیپلماسی، خیابانی دو طرفه است. اگر اراده ای برای جبران خطای مقصر باشد، راه برای توافق خوب سریع هموار می گردد.

مذاکره نماینده ارشد جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز در اظهاراتی با بیان اینکه درباره موارد اختلافی تا به امروز هیچ پیشنهاد و ابتکاری از طرف مقابل دریافت نکرده ایم، مصاحبه های جاری در وین را مثبت و رو به جلو خوانده بود.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم در گفت وگوی تلفنی دیشب خود با سرگئی لاورف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه خواهان جدیت هر چه بیشتر طرف غربی و ابتکار عمل طرف ها در این مذاکرات شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1973

به "تور اروپا: المیادین: اروپا سیاست فشار علیه ایران را در پیش گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: المیادین: اروپا سیاست فشار علیه ایران را در پیش گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید