امیدوارم خروجی جام تختی کسب سهمیه و عملکرد مطلوب در المپیک باشد

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، قاسم رضایی دارنده مدال های طلا و برنز المپیک و چندین مدال جهانی و آسیایی گفت: از نزدیک شاهد رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شیراز هستم و این رقابت ها در سطح خوبی در حال برگزاری است.

امیدوارم خروجی جام تختی کسب سهمیه و عملکرد مطلوب در المپیک باشد

وی در خصوص برگزاری این مسابقات در شهر شیراز توضیح داد: شیراز شهری است که کشتی را به نام امید نوروزی در آن می شناسند و این کشتی گیر کشورمان افتخارات زیادی از جمله مدال طلای المپیک 2012 لندن و چندین مدال جهانی و آسیایی را برای این شهر کسب نموده است. در حال حاضر نیز برادران گرائی از کشتی گیران شیرازی هستند که خیلی خوب دارند کشتی می گیرند و امید زیادی به آن ها وجود دارد که بتوانند در مسابقات المپیک نیز نتیجه خوبی را کسب نمایند.

رضایی در خصوص سطح رقابت های جام تختی گفت: مسابقات خیلی خوب برگزار می گردد و کشتی گیران رقابت های خود را با انگیزه برگزار می نمایند. یکی از دلایل مهمی که باعث شده کشتی های خوبی برگزار گردد این است که این رقابت ها به نوعی انتخابی برای مسابقات المپیک است و تمام رقبای مطرح و کسانی که مدال جهانی گرفتند در آن حضور دارند و واقعا کشتی ها بسیار عالی برگزار می گردد. امیدوارم ثمره کار ابتدا کسب سهمیه های المپیک باشد و من با این کشتی هایی که امروز دیدم خیلی امیدوارم که در المپیک نیز بهترین کشتی ها را بگیرند.

رضایی در خاتمه با اشاره به اهمیت حضور کشتی گیران مطرح خارجی در رقابت های بین المللی ایران گفت: هرچقدر کشتی گیران عنوان دار در رقابت های ما بیشتر باشند و تن کشتی گیران ما بیشتر با آن ها بخورد مثمر ثمر است. از طرفی ما باید هزینه کنیم که کشتی گیران خود را به مسابقات خارجی ببریم اما با برگزار کردن یک مسابقه خوب و قرار دادن جایزه دلاری می توانیم کشتی گیران خارجی را به ایران بیاوریم تا تعداد زیادی از کشتی گیران کشورمان با آن ها رودرور شوند و احتیاج به اعزام بین المللی کشتی گیران کمتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 751

به "امیدوارم خروجی جام تختی کسب سهمیه و عملکرد مطلوب در المپیک باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم خروجی جام تختی کسب سهمیه و عملکرد مطلوب در المپیک باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید