اولین جلسه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده برگزار گردید

به گزارش مجله جاودان، اولین جلسه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.

اولین جلسه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد، اولین جلسه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر فرزاد دنیا بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر نفیسه فیاض بخش مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده برگزار گردید.

دنیا بین در این جلسه گفت: کمیته تعامل دانشگاه و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی با اهدافی از جمله تصمیم سازی برای شورای فرهنگی در خصوص تعامل خانواده و دانشگاه، برقراری ارتباط دو جانبه بین ارکان دانشگاه و خانواده، آشنا کردن خانواده دانشجویان با ضوابط دانشگاه و ... تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از راهبرد های مهم معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فعال کردن کمیته هایی برای تصمیم سازی برای شورای فرهنگی است و کمیته تعامل دانشگاه و خانواده نیز در این راستا فعالیت می نماید.

نفیسه فیاض بخش مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در ادامه این جلسه با بیان اینکه تشکیل کمیته تعامل دانشگاه و خانواده یکی از کار های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: این مبحث در کل دانشگاه های کشور مغفول مانده است و پیگیری آن به وسیله دانشگاه آزاد اسلامی کار ارزشمندی است.

در این جلسه در خصوص نحوه اجرایی شدن مفاد آیین نامه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده بحث و آنالیز صورت گرفت. بعلاوه گزارشی از آخرین شرایط تشکیل کمیته تعامل دانشگاه و خانواده در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

بعلاوه دو فرد متخصص در حوزه خانواده، یک نفر از خانواده اساتید، یک نفر از خانواده کارکنان و یک نفر از خانواده دانشجویان به عنوان سایر اعضای کمیته مذکور به وسیله اعضا انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1953

به "اولین جلسه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید