مهاجم مطرح ایرانی در لیست خرید پرسپولیس و استقلال

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران: چیزی به خاتمه مهلت جابجایی تیم های لیگ فزونی نمانده است و تیم ها تقریبا 20 روز دیگر فرصت دارند، ترکیبشان برای فصل نو رقابت های لیگ برتر را تقویت نمایند. به طور معین، 16 آبان، آخرین روز جابجایی تابستانی در ایران خواهد بود.

مهاجم مطرح ایرانی در لیست خرید پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگاران، اگرچه بسیاری از باشگاه ها همین حالا هم بیکار ننشسته و بازیکنان زیادی خریده اند، ولی این به معنی سرانجام کار نخواهد بود. دو باشگاه پرسپولیس و استقلال همچنان در کوشش برای تقویت خط حمله شان هستند و حالا دست بر قضا بازیکنی را در لیست قرار داده اند که هر دو، روی آن نام اتفاق نظر دارند: کاوه رضایی!

طبق گزارشی که طرفداری نوشته، کاوه رضایی بازیکن این روز های لوون بلژیک از شرایطش در فوتبال این کشور راضی نیست و تصمیم گرفته در سال منتهی به جام جهانی برای اینکه شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی داشته باشد به لیگ برتر ایران برگردد. این خبر در حالی منتشر شده که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به شدت دنبال خریدن مهاجم هستند. اگرچه به واسطه حضور قبلی کاوه رضایی در باشگاه استقلال، ادعا شده شانس فرهاد مجیدی برای خریدن این مهاجم بیشتر است، ولی همزمان از رابطه خوب یحیی گل محمدی با کاوه رضایی هم نباید عبور کرد.

حالا کاوه رضایی در حالی تبدیل به سوژه ای مشترک برای پرسپولیس و استقلال شده که هر سه طرف مسائلی دارند! رضایی ابتدا باید بتواند رضایتنامه اش را از باشگاهی که در این فصل 5 بازی برایش انجام داده و هنوز گلی نزده است دریافت کند. استقلال هم با خرید یامگا، فعلا لیست تیم بزرگسالانش پر است و اگر کاوه یا هر بازیکن دیگری را می خواهد باید یکی از بازیکنان کنونی اش را در لیست خروج قرار دهد. پرسپولیس هم که کلا پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته است و تا زمان نپرداختن پول کالدرون، توانایی خریدن بازیکن نو را ندارد.

با این حال، اما این مسائل حل نشدنی نیست و هر سه طرف برای محقق شدن چنین موضوعی کوشش می نمایند. این درحالی است که به غیر از پرسپولیس و استقلال از دو باشگاه صنعت نفت و فولاد هم به عنوان دیگر مشتریان کاوه رضایی یاد می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1876

به "مهاجم مطرح ایرانی در لیست خرید پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم مطرح ایرانی در لیست خرید پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید