بانک های قم بهانه جویی می نمایند، انتقاد از جلسات اقتصاد مقاومتی قم

به گزارش مجله جاودان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه مسائل مربوط به پروژه ها در قالب اقتصاد مقاومتی در استان های قم و همدان از سوی سازمان میراث فرهنگی در حال پیگیری است، گفت: در این زمینه همدان خوب عمل می نماید.

بانک های قم بهانه جویی می نمایند، انتقاد از جلسات اقتصاد مقاومتی قم

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از قم، زهرا احمدی پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار گردید، بابیان اینکه گزارشات این جلسه به سمت مسئله محور بودن در قالب اقتصاد مقاومتی رفته است، گفت: همچنان کارگروه ها به این سمت که چه بخشی مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد نرفته اند.

وی با تأکید بر اینکه باید اولویت بندی پروژه ها در قالب اقتصاد مقاومتی صورت پذیرد، گفت: باید این ستاد میزان اعتباری که احتیاج است تا پروژه های نیمه تمام و آنهایی که به بهره برداری می رسند را معین کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بابیان اینکه باید جلسات در استان با رویکرد اولویت بندی پروژه ها برگزار شود، توضیح داد: اگر این مسائل به صورت کلی مطرح شود، باید سه الی چهار سال منتظر باشیم تا این پروژه ها به بهره برداری برسند.

احمدی پور با بیان اینکه مسائل مربوط به پروژه ها در قالب اقتصاد مقاومتی در استان های قم و همدان از سوی سازمان میراث فرهنگی در حال پیگیری است، اضافه کرد: در این زمینه استان همدان خوب عمل می نماید اما بانک های قم می گویند که احتیاج به تسهیلات بیشتری داریم که باید به صورت معین اشکالات را آنالیز و به یک راه چاره برسیم.

وی گفت: باید هماهنگی های درون دستگاهی میان ارگان ها در قم برای پیگیری مصوبات شکل بگیرد، همچنین بخشی به گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی برمی شود که باید به صورت معین و دسته بندی شده ارائه شوند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اضافه کرد: اگر مسئله ها به صورت معین و عملیاتی ارائه شود می توان به صورت دقیق مصوبات را پیگیری و مسائل را حل کرد.

وی گفت: همچنان برای ملاحظات قانونی و ساختاری هنوز مسائل را رفع نکردیم اما استدعا داریم که عملیاتی تر با برنامه ها برخورد شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 836

به "بانک های قم بهانه جویی می نمایند، انتقاد از جلسات اقتصاد مقاومتی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک های قم بهانه جویی می نمایند، انتقاد از جلسات اقتصاد مقاومتی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید