برگزاری مسابقه بزرگ در خانه بمانیم-کتاب بخوانیم ویژه بهار 99

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی در خانه بمانیم- کتاب بخوانیم اطلاع داد.

برگزاری مسابقه بزرگ در خانه بمانیم-کتاب بخوانیم ویژه بهار 99

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

افشین تحفه گر با اعلام این خبر توضیح داد: بهار سال جاری به دلیل کوشش برای شکست و مهار کرونا بهار همدلی لقب گرفته و از آنجا که در جهت لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری به حالت تعلیق در آمده است، معاونت فرهنگی و رسانه ای خراسان رضوی در قالب پویش های مجازی، فعالیت های فرهنگی را در سطح استان برگزار خواهد نمود.

وی اضافه نمود: به همین دلیل و به جهت لزوم ترویج فرهنگ والا و غنی کتاب خوانی و همچنین حمایت از صنعت نشر خراسان رضوی، این معاونت اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی با عنوان در خانه بمانیم-کتاب بخوانیم کرده است.

تحفه گر با اشاره به اینکه پویش در خانه بمانیم مورد حمایت اصحاب فرهنگ، ادب و رسانه استان نیز واقع شده است، تاکید نمود: بر این اساس این طرح به صورت مجازی برگزار شده و ارسال آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

وی در ادامه در مورد شرایط شرکت در این مسابقه اضافه نمود: این مسابقه به صورت استانی و در 2 بخش خوانش کتاب و مسابقه کتاب خوانی برگزار و به نیت امام هشتم، 8 جایزه 150 هزار تومانی به برگزیدگان اهدا خواهد شد و شرکت برای عموم آزاد است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه نمود: هر شخص می تواند 3 اثر در هر بخش ارسال کند ولی یک اثر در هر بخش در مسابقه شرکت داده خواهد شد.

تحفه گر با اشاره به نحوه معرفی کتاب نیز ادامه داد: در ابتدای هر هفته 5 کتاب معرفی و کتب معرفی شده در 2 سایت taaghche.com و ketabchin.com موجود است و شرکت کنندگان می توانند فایل کتاب مدنظرخود را از این دو سایت خریداری کنند.

وی در ادامه مطلب فوق گفت: شرکت کنندگان یک کتاب را از بین 4 کتاب معرفی شده در هر بخش انتخاب می کنند.

تحفه گر مهلت ارسال آثار مربوط به بخش خوانش کتاب و ارسال پاسخنامه مسابقه کتاب خوانی را تا چهارشنبه هر هفته گفت و گفت: در بخش خوانش کتاب، فیلم کوتاه خوانش کتاب، با حداکثر زمان 56 ثانیه و با رعایت شئونات اسلامی تهیه و ارسال می گردد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سوالات مربوط به بخش کتاب خوانی در یکشنبه هر هفته در کانال واتساپی معرفی شده، به نشانی https://chat.whatsapp.com/CZ3dEDRhX4uKGSfxDT2Dfp به اشتراک گذاشته خواهد شد و پاسخ نامه تکمیل شده باید به شماره 09339272705 در واتساپ ارسال گردد.

وی همچنین گفت: برندگان آدینه هر هفته در پیج اینستاگرام، به نشانی gharar -aramesh@، معرفی شده و جوایز به صورت آنلاین به حساب برندگان واریز خواهد شد.

تحفه گر اضافه نمود: اولین لیست کتب این مسابقه؛ کتاب کافه داش آقا نشرسپیده باوران، کتاب شهربانو نشرستاره ها، کتاب رضاجان خوش آمدی نشربه نشر و کتاب حکمت های مهدوی نشربه نشر برای علاقه مندان است.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی وی اضافه نمود: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و رعایت نکات بهداشتی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و کوشش مدافعان سلامت، هرچه زودتر بر این دشمن نامریی فائق آییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 818

به "برگزاری مسابقه بزرگ در خانه بمانیم-کتاب بخوانیم ویژه بهار 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه بزرگ در خانه بمانیم-کتاب بخوانیم ویژه بهار 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید