بهترین دانشکده های کسب و کار جهان معرفی شدند

به گزارش مجله جاودان، نظام رتبه بندی آموزش عالی رتبه بندی جهانی دانشکده های کسب و کار و MBA جهان را برای سال 2021 منتشر کرد.

بهترین دانشکده های کسب و کار جهان معرفی شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نظام رتبه بندی آموزش عالی QS این رتبه بندی جهانی را در ادامه رتبه بندی دانشگاه های جهان انجام داده است.

نظام آموزش عالی کیواس وقتی در سال 1990 به عنوان نشریه ای در سطح کارشناسی امور آموزش عالی آغاز به کار کرد به منظور آگاهی بخشی به دانشجویان با مدیران اجرایی و رهبران دانشکده های تجارت و کسب و کار و MBA مصاحبه می کرد و از این رو رتبه بندی دانشکده های کسب و کار یک کار کلاسیک برای این نظام رتبه بندی محسوب می گردد.

در این رتبه بندی مدارس بازرگانی، کسب و کار و تجارت در سراسر جهان مورد ارزیابی قرار گرفتند و 258 دانشکده از سراسر جهان در نسخه 2021 رتبه بندی شدند.

رتبه اول متعلق به دانشگاه استنفورد است. دانشکده پن از دانشگاه وارتون، دانشکده Sloan از انستیتو فناوری ماساچوست MIT، دانشکده بازرگانی هاروارد و دانشکده HEC پاریس چهار رتبه بعدی را به خود اختصاص داده اند.

عالی ترین رتبه برای آسیایی ها دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) است که با 13 رتبه رشد در پله 28 جهان ایستاده است. در مقابل دانشکده CEIBS دانشگاه شانگ های با 10 پله سقوط در رتبه 35 قرار گرفته است.

تعداد 258 دانشکده از 40 کشور در این رتبه بندی قرار دارند که ایالات متحده آمریکا با 109 موسسه، انگلستان با 26 موسسه، کانادا با 20 موسسه و استرالیا با 13 موسسه دارای بیشترین تعداد موسسات هستند.

نحوه ارزیابی کیواس به این ترتیب است که میزان اشتغال فارغ التحصیلان 40 درصد، بازگشت سرمایه (مانند شهریه، هزینه، رشد حقوق و پیشرفت شغلی فارغ التحصیل) 20 درصد، نتایج کارآفرینی و فارغ التحصیلان 15 درصد، رهبری اندیشه 15 درصد و تنوع آموزشی 10 درصد در ارزیابی ها نقش دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1282

به "بهترین دانشکده های کسب و کار جهان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دانشکده های کسب و کار جهان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید