تریم: امیدوارم ترکیه و ایتالیا به فینال یورو برسند، می توانیم برای هر تیمی مشکل ساز شویم

به گزارش مجله جاودان، سرمربی پیشین تیم های فیورنتینا و میلان معتقد است تیم ملی ترکیه می تواند برای هر تیمی در یورو 2020 دردسرساز گردد.

تریم: امیدوارم ترکیه و ایتالیا به فینال یورو برسند، می توانیم برای هر تیمی مشکل ساز شویم

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه اقساطی در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایتالیا و ترکیه در حالی قرار است آدینه شب در ملاقات افتتاحیه مسابقات یورو 2020 به مصاف هم بفرایند که فاتح تریم سرمربی پیشین تیم های فیورنتینا و میلان امیدوار است این دو تیم به ملاقات فینال این رقابت ها راه پیدا نمایند و در استادیوم ومبلی شهر لندن دوباره به مصاف هم بفرایند.

تریم 67 ساله که در حال حاضر سرمربی گالاتاسرای است و در پنج دوره مختلف راهنمایی تیم ملی ترکیه را برعهده داشته، در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سِرا گفت: امیدوارم دو تیم ترکیه و ایتالیا بتوانند به فینال در لندن هم برسند. بازی جالبی در یک استادیوم افسانه ای (المپیکو شهر رم) خواهد بود که در بین استادیوم های فوتبالی همچون استادیوم (چند منظوره) مدیسون اسکوئر گاردن (واقع در نیویورک) است.

وی اضافه کرد: آتزوری دیدنگرانش را در این بازی پشت خود دارد، آنها تیم مستحکم و به هم پیوسته ای دارند. تیم ایتالیا بازیکنان بزرگی دارد و آنها می توانند تا مراحل بالا پیشروی نمایند، اما تیم ترکیه می تواند برای هر تیمی مشکل ساز گردد.

سرمربی گالاتاسرای که در فصل 01-2000 راهنمایی بنفش پوشان فلورانس را برعهده داشت، در خاتمه اعلام نمود: ایتالیا خانه دوم من است و پیوندی بین ما وجود دارد به خصوص با فلورانس. هرگز هم این پیوند از بین نخواهد رفت و این باعث افتخار من است.

تیم های ترکیه و ایتالیا در حالی از ساعت 23:30 روز آدینه 21 خرداد در بازی افتتاحیه یورو 2020 به مصاف هم می فرایند که تعداد 20 هزار دیدنگر می توانند این بازی را از نزدیک در استادیوم المپیکو دیدن نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1727

به "تریم: امیدوارم ترکیه و ایتالیا به فینال یورو برسند، می توانیم برای هر تیمی مشکل ساز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریم: امیدوارم ترکیه و ایتالیا به فینال یورو برسند، می توانیم برای هر تیمی مشکل ساز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید