توافق اینتر با منچستریونایتد برای قطعی کردن قرارداد سانچس

به گزارش مجله جاودان، باشگاه اینتر برای قطعی کردن قرارداد مهاجم شیلیایی منچستریونایتد، با این باشگاه انگلیسی به توافق رسید.

توافق اینتر با منچستریونایتد برای قطعی کردن قرارداد سانچس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایتالیایی کوریره دلا سرا چاپ میلان اطلاع داد، باشگاه اینتر با منچستریونایتد بر سر قطعی کردن قرارداد الکسیس سانچس به توافق رسیده است و این باشگاه ایتالیایی پس از بازی چهارشنبه شب با ختافه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، این خبر را به طور رسمی اعلام خواهد نمود.

طبق این گزارش، جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر سرانجام پس از مذاکراتی که با مدیران باشگاه منچستریونایتد داشت، بر سر قطعی کردن قرارداد این مهاجم شیلیایی در ازای 15 میلیون یورو به توافق رسید.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان هم گزارش داد سانچس با امضای قرارداد جدید خود را تا سرانجام ماه ژوئن 2023 به اینتر متعهد می نماید و در طول سه ساله دستمزد 15 میلیون یورویی دریافت خواهد نمود.

مهاجم پیشین تیم های اودینزه، بارسلونا و آرسنال که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یک ساله از منچستریونایتد به اینتر پیوست، در فصل اخیر سری A در 22 بازی، آمار چهار گل زده و 9 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

سانچس 31 ساله با وجود اینکه برای مدت قابل توجهی به دلیل مصدومیت از ترکیب اینتر به دور بود، اما در نهایت پیروز شد نظر کونته و مدیران باشگاه را برای قطعی شدن قراردادش جلب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1170

به "توافق اینتر با منچستریونایتد برای قطعی کردن قرارداد سانچس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اینتر با منچستریونایتد برای قطعی کردن قرارداد سانچس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید