میلان بر سر دو راهی آلگری و رانگنیک

به گزارش مجله جاودان، باشگاه میلان دو سرمربی را برای جانشینی استفانو پیولی در نظر دارد.

میلان بر سر دو راهی آلگری و رانگنیک

با ما همراه باشید و با قیمت تور ایتالیا لحظه آخری از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد؛ باشگاه میلان در نظر دارد از بین ماسیمیلیانو آلگری و رالف رانگنیک، یکی را به عنوان سرمربی آینده روسونری انتخاب کند. تیم فوتبال میلان این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و در تقلا برای کسب سهمیه حضور در رقابت های اروپایی است که به نظر لیگ اروپا برای این تیم در دسترس تر باشد، به همین دلیل انتظار می رود در تابستان پیش رو تغییراتی در کادر فنی میلان به وجود بیاید.

مدیران باشگاه میلان اما در مورد انتخاب سرمربی بعدی اتفاق نظر ندارند؛ به طوری که پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان و زوونمیر بوبان، مدیر فوتبال میلان روی استخدام ماسیمیلیانو آلگری تأکید دارند، این در حالی است که ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه روی استخدام رانگنیک نظر دارد.

آلگری 52 ساله که در خاتمه فصل گذشته به حضور پنج ساله اش روی نیمکت یوونتوس خاتمه داد، همچنین مورد توجه منچستریونایتد واقع شده است. او که راه راه پوشان تورین را به پنج عنوان قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند، بین سال های 2010 تا 2014 راهنمایی میلان را برعهده داشت و آخرین قهرمانی روسونری در سری A هم با این سرمربی ایتالیایی در فصل 11-2010 رقم خورد.

رالف رانگنیک 61 ساله آلمانی هم سرمربی تیم های همچون هانوفر، شالکه و هوفنهایم بوده و آخرین تجربه سرمربیگری اش هم به سال های 2018 تا 2019 در تیم لایپزیگ بازمی شود.

تیم تحت راهنمایی استفانو پیولی در حال حاضر با 32 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی سری A واقع شده است و با آتالانتای چهارم جدولی 10 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 771

به "میلان بر سر دو راهی آلگری و رانگنیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان بر سر دو راهی آلگری و رانگنیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید