جردن باروز و سیزدهمین رویارویی با کشتی گیران ایرانی

به گزارش مجله جاودان، فینال وزن 79 کیلوگرم مسابقات جهانی نروژ را محمد نخودی جوان 20 ساله ایرانی و جردن باروز مرد 33 ساله آمریکایی برگزار می کنند.

جردن باروز و سیزدهمین رویارویی با کشتی گیران ایرانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جردن باروز پر افتخار ترین کشتی گیر حال حاضر آمریکا است که در مسابقات المپیک و جهانی 8 بار مدال گرفته است.

باروز 5 طلا و 3 برنز دارد، او در تمام سالیان کشتی خود 12 بار برابر کشتی گیران ایرانی مسابقه داده و در این 12 مسابقه 12 بار برنده بوده است، او برابر صادق گودرزی، سه بار و برابر عزت الله اکبری هم 3 بار برنده شده است، 2 بار پیمان یاراحمدی را برده و کشتی گیران بزرگی مثل مرتضی رضایی قلعه، علیرضا قاسمی، سیدعلی موسوی و مصطفی حسین خانی را هم هر کدام یک بار یک بار برده است.

جردن باروز در ایران بسیار محبوب است چون خودش هم بارها در مصاحبه هایش علاقه خود را به ایران و ایرانی ها نشان داده است به خصوص در مسابقات جام جهانی کرمانشاه در سال 2017 که او در این مسابقات حسابی رابطه خوبی با تماشاگران کشتی ایران برقرار کرد و مورد علاقه همه قرار گرفت، با این حال محمد نخودی می آید تا طلسم شکنی کند، به نظر می رسد نخودی بهترین حریفی است که در این مسابقات با باروز کشتی خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1849

به "جردن باروز و سیزدهمین رویارویی با کشتی گیران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جردن باروز و سیزدهمین رویارویی با کشتی گیران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید