حبس 50 نفر زیر آوار ناشی از انفجار معدن در شمال ترکیه

به گزارش مجله جاودان، مقامات دولتی در ترکیه از وقوع انفجار در یکی از معادن واقع در شمال این کشور خبر داده و تاکید کردند که نزدیک به 50 نفر زیر آوار محبوس هستند.

حبس 50 نفر زیر آوار ناشی از انفجار معدن در شمال ترکیه

استانداری استان بارتین در شمال این کشور شامگاه امروز (جمعه) با صدور بیانیه کوتاهی، گفت که در یکی از معادن این استان ساحلی انفجار روی داده با این حال دلیل وقوع آن تا به امروز مشخص نشده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، استانداری بارتین در بیانیه خود ضمن اعلام این که انفجار مذکور در ساعت 18:15 به وقت محلی (18:45 به وقت تهران) و در عمق 300 متری یک معدن در منطقه آماسرا در ساحل دریای سیاه روی داده، تاکید کرد که نیرو های آتش نشانی و کادر پزشکی بی درنگ به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

در همین حال، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به سلیمان سویلو و فاتح دونمز، وزرای کشور و انرژی و منابع طبیعی این کشور دستور داد به محل وقوع حادثه مذکور بروند تا از فعالیت های افراد ذی ربط با معدن بازدید کنند و در جریان آخرین تحولات آن قرار بگیرند.

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه گفت بر اثر وقوع انفجار و ریزش معدن در استان ساحلی بارتین، از مجموع 50 کارگر محبوس شده، 14 نفر جان باخته و 28 نفر زخمی شدند.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2171

به "حبس 50 نفر زیر آوار ناشی از انفجار معدن در شمال ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبس 50 نفر زیر آوار ناشی از انفجار معدن در شمال ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید