خبرنگاران استاندار: 20 موضوع پژوهشی در تهران فراخوان می گردد

به گزارش مجله جاودان، تهران- خبرنگاران- استاندار تهران با اشاره به ضرورت کیفی سازی پژوهش ها، گفت: به همین دلیل فراخوان 17 موضوع پژوهشی با اعتبار استانی و سه موضوع با اعتبار ملی در این استان منتشر می گردد.

خبرنگاران استاندار: 20 موضوع پژوهشی در تهران فراخوان می گردد

به گزارش خبرنگاران از اعلام استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی، شامگاه یکشنبه در جلسه شورای پژوهش و نوآوری استان تهران، تاکیدکرد: پژوهش های مسئله محور می تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد، چرا که با احصا مسائل به ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی در موضوعات مختلف در سطح استانی و ملی می پردازند.

وی ادامه داد: از میان چندین طرح پژوهشی که دستگاه های استان تهران در راستای بند ز تبصره 9 قانون بودجه ارائه داده اند بر اساس رویکردهایی همچون مسئله محوری، نسبت علمی پژوهش ها با موضوعات استان، تناسب با اعتبارات، چندین موضوع مورد ارزیابی نهاده شد.

استاندار تهران اضافه نمود: با توجه به کمبود اعتبارات پژوهشی در نهایت با آنالیز صورت گرفته 17 موضوع پژوهشی با اعتبار استانی و سه موضوع با اعتبار ملی فراخوان می گردد تا دانشگاه های مختلف و محققان نسبت به ارائه پروپزال اقدام نمایند.

محسنی بندپی با بیان اینکه پژوهش ها باید به سمت کیفی سازی حرکت و زمینه برطرف مسائل را فراهم نمایند، گفت: با توجه به وسعت استان تهران و تنوع موضوعات، پژوهش در خصوص سایر موضوعات ارائه شده از سوی دستگاه ها به وسیله دانشگاه های و مؤسسات پژوهشی پیگیری می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1382

به "خبرنگاران استاندار: 20 موضوع پژوهشی در تهران فراخوان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: 20 موضوع پژوهشی در تهران فراخوان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید