خبرنگاران درگذشت دکتر پدرام چهره ماندگار علوم پزشکی اهواز بر اثر کرونا

به گزارش مجله جاودان، اهواز - خبرنگاران - دکتر محمد پدرام استاد برجسته و پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز و چهره ماندگارعلوم پزشکی کشور پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

خبرنگاران درگذشت دکتر پدرام چهره ماندگار علوم پزشکی اهواز بر اثر کرونا

به گزارش خبرنگاران دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز دوشنبه در پیامی درگذشت استاد پیشکسوت و چهره ماندگارعلوم پزشکی کشور، دکتر پدرام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت همکار ارجمند دکتر پدرام، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و استاد پیشکسوت دانشگاه موجب اندوه فراوان اینجانب و جامعه پزشکی استان شد، این مصیبت را به خانواده محترم و داغدارشان، همکاران آن مرحوم و جامعه پزشکی تسلیت عرض می نمایم و علو درجات الهی را برای ایشان مسئلت دارم.

دکتر پدرام، چهره ماندگار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و استان خوزستان، به عنوان یکی از جهادگران سلامت در مهمترین مراکز درمانی پشت جبهه نبرد طی هشت سال جنگ تحمیلی ضمن دفاع از خاک وطن، سال ها در بیمارستان های گلستان و شفای اهواز به درمان بیماران و آموزش نیروهای متخصص پرداخت.

در سال 1359 که همزمان با آغاز تجاوز بعثی ها سمت رییس بیمارستان گلستان را برعهده داشت، در راستای تامین امنیت جان بسیاری از رزمندگانِ مجروح، بیماران عادی و کارکنان از رهبر معظم انقلاب درخواست رسیدگی ویژه داشت که چندی بعد ایشان پس از بررسی موضوع در نامه ای، دستور فوری صادر فرمودند که مضمون آن چنین بود:

بسم ا... الرحمن الرحیم - بدینوسیله به جناب آقای دکتر پدرام، ریاست بیمارستان گلستان اجازه داده می شود که بیماران و کلیه وسایل گرانقیمت و مهم بیمارستان را به محل امنی برده و در آنجا مرکز درمانی ایجاد نمایند و دراین خصوص تمام قوا باید با ایشان همکاری نمایند.

استاندار خوزستان نیز در پیامی درگذشت این استاد گرانقدر را تسلیت گفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1216

به "خبرنگاران درگذشت دکتر پدرام چهره ماندگار علوم پزشکی اهواز بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درگذشت دکتر پدرام چهره ماندگار علوم پزشکی اهواز بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید