خبرنگاران پرداخت 4.2 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک مسکن خراسان شمالی

به گزارش مجله جاودان، بجنورد-خبرنگاران- مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: شعب این بانک پارسال در سرفصل های مختلف، 9 هزار و 650 فقره تسهیلات به ارزش بیش از چهار هزار و 200 میلیارد ریال پرداخت کردند.

خبرنگاران پرداخت 4.2 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک مسکن خراسان شمالی

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

مرتضی ناصری، سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: بانک مسکن خراسان شمالی با پرداخت هزار و 800 فقره تسهیلات مشارکت مدنی به ارزش هزار و 80 میلیارد ریال، سهم بسزایی در فراوری و ساخت واحدهای مسکونی مورد احتیاج مردم داشته است.

وی اضافه کرد: در سال جهش فراوری، اولویت بانک مسکن، پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی در راستای فراوری و تکمیل واحدهای مسکونی است و امید می رود عملکرد بانک در این خصوص به رونق فراوری در بخش صنعت ساختمان، به عنوان محرک مالی کشور منجر گردد.

ناصری، خانه دار کردن مردم را از رسالت های اصلی این بانک عنوان و گفت: تسهیلات پرداختی در بخش خرید و جعاله مسکن نیز به ترتیب با هزار و 425 فقره تسهیلات و ارزش بیش از 910 میلیارد ریال و هزار و 619 فقره تسهیلات به ارزش 445 میلیارد ریال بیشترین حجم از تسهیلات پرداخت شده را به خود اختصاص داده است.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی با اشاره به پرداخت هزار و 108 فقره تسهیلات قرض الحسنه در بخش های مختلف به ارزش 350 میلیارد ریال در سال گذشته، بر تعهد بانک مسکن به پرداخت تسهیلات کم بهره تاکید نمود.

ناصری با اشاره به پرداخت تسهیلات تکلیفی و تبصره ای بانک مسکن گفت: این بانک در بخش تسهیلات سیلزدگان با پرداخت 836 فقره تسهیلات یاری معیشت به ارزش 125 میلیارد ریال و هزار و 91 فقره تسهیلات به سیلزدگان روستایی به ارزش بیش از 436 میلیارد ریال و 90 فقره تسهیلات به سیلزدگان شهری به ارزش 45 میلیارد ریال، عملکرد مطلوبی را از خود برجا گذاشته است.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی تسهیلات پرداختی سال 98، در بخش نوسازی و بازسازی مناطق روستایی را نیز 487 فقره و 178 میلیارد ریال مطرح نمود.

وی با اشاره به پرداخت 498 فقره تسهیلات ازدواج به ارزش 157 میلیارد ریال، بر لزوم تسریع در فرایند پرداخت اینگونه تسهیلات که گره گشای مسائل مردم است، تاکید نمود.

ناصری درباره پرداخت تسهیلات حساب صندوق یکم گفت: از ابتدای اجرای طرح صندوق مسکن یکم تا سرانجام سال 98، 2 هزار و 207 فقره تسهیلات به ارزش هزار و 600 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی درباره تسهیلات پرداخت شده از محل خط اعتباری مسکن مهر در مناطق شهری، بافت فرسوده و روستایی نیز گفت: حدود 88 درصد از تسهیلات پرداخت شده در این بخش مشخص تکلیف شده است.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: تسهیلات پرداخت شده در این بخش برای ساخت 37 هزار و 427 واحد بوده است که تا به امروز 32 هزار و 812 واحد آن فروش اقساطی شده و برنامه ریزی ما در سال جدید، مشخص تکلیف چهار هزار و 615 واحد به جامانده است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 883

به "خبرنگاران پرداخت 4.2 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک مسکن خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت 4.2 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک مسکن خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید