خبرنگاران 74 داوطلب شورای شهر در البرز ثبت نام کردند

به گزارش مجله جاودان، کرج - خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات استان البرز اعلام کرد که در دومین روز ثبت نام از داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در استان 74 نفر نام نویسی کردند.

خبرنگاران 74 داوطلب شورای شهر در البرز ثبت نام کردند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش شامگاه پنجشنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، نورمحمد فردی گفت : از این تعداد 66 نفر مرد و هشت نفر زن هستند.

وی به میزان تحصیلات این افراد اشاره کرد و اضافه کرد: دیپلم یک نفر، فوق دیپلم سه نفر ، لیسانس 45 نفر، فوق لیسانس 22 نفر ، دکترا یک نفر وسطح حوزوی نیز 2 نفر هستند.

معاون استاندار شرح داد: در مجموع در این 2 روز 151 نفر در سطح استان ثبت نام کردند که از این تعداد 135 نفر مرد معادل 89 درصد و 16 نفر زن معادل 11 نفر می باشند.

فردی گفت: روی هم رفته در این 2روز از نظر تحصیلات ، دکترا چهار نفر، فوق لیسانس 42 نفر ، لیسانس 97 نفر ، سطح حوزوی سه نفر و فوق دیپلم چهار نفر و دیپلم یک نفر ثبت نام نمودند.

رییس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: مدت ثبت نام هفت روز است که از 20 اسفند شروع و تا 26 اسفند ماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند از ساعت هشت صبح تا 18 عصر از طریق فرمانداری ها نام نویسی کنند.

فردی ادامه داد: ثبت نام از چهار روش موبایل، رایانه، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری صورت می گیرد بنابراین از کلیه اشخاصی که واجد شرایط هستند انتظار می رود تا فرصت باقی است همراه با مدارک لازم جهت ثبت نام اقدام لازم را معمول دارند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خردادماه سال 1400 همگام با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1549

به "خبرنگاران 74 داوطلب شورای شهر در البرز ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 74 داوطلب شورای شهر در البرز ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید