در جست و جوی یادگارهای از دست رفته ، سرنوشت خانه قدیمی استیو جابز روشن می گردد

به گزارش مجله جاودان، خانه قدیمی استیو جابز در شهری کوچک در کالیفرنیا به موضوعی مورد مناقشه بین هواداران این چهره فقید دنیای فناوری تبدیل شده است، چرا که عده ای معتقدند وسایل داخل این خانه باید به حراج گذاشته شوند.

در جست و جوی یادگارهای از دست رفته ، سرنوشت خانه قدیمی استیو جابز روشن می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هفته آینده، شورای شهر وودساید بحث خواهد نمود که با برخی از وسایل خانه قدیمی استیو جابز چه باید کرد. خانه ای که استیو جابز در دهه 1980 خریداری نموده بود.

استیو جابز این خانه را در سال 1984 خرید و برای یک دهه در آن زندگی کرد. او قصد داشت خانه را خراب و مجددا بازسازی کند اما به دلیل داد و ستدهای متعدد و فرصت اندک، این خانه تا پیش از مرگ او نابود نشد.

در میان 150 وسیله ای که اکنون در این خانه باقی مانده، وسایلی مثل یک قاشق چای نقره ای، یک ترموستات (متعلق به سال 1925) و یک لوستر به چشم می خورد. در مجموع، ارزش این موارد در حدود 30،285 دلار ارزیابی شده است.

استیو جابز، مؤسس و مدیر عامل شرکت اپل، همچنان بین بسیاری از جوانان در سراسر دنیا هوادارانی سرسخت دارد. اغلب به این هواداران پسران فن اپل گفته می گردد. اما ایا این هواداران حاضرند در یک حراجی باقی مانده وسایل استیو جابز را خریداری نمایند؟

در حالی که این پرونده به وسیله دادگاه ها راه های حل مشکل خود را حل می نماید، جالب است بدانید خانه مذکور سال ها بدون توجه و خالی از سکنه مانده بود و اکنون به لطف مطبوعات مشهور شده است.

را طی می نماید، مشاغل معروف و پرشور اجازه می دهد تا خانه ها سال ها رها شده و از غفلت و قرار دریافت در معرض عناصر طبیعی پرهیز نمایند.

به گفته کوین بریانت، شهردار وودساید، فروش اقلام باقی مانده، تنها یکی از گزینه هایی است که شورای شهر در نظر دارد. ممکن است شورای شهر تصمیم بگیرد که اجناس را به صاحبان یک خانه نزدیک خانه استیو جابز هدیه دهد. باید دید عاقبت این خانه حراجی است یا فروش و خیریه.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 76

به "در جست و جوی یادگارهای از دست رفته ، سرنوشت خانه قدیمی استیو جابز روشن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جست و جوی یادگارهای از دست رفته ، سرنوشت خانه قدیمی استیو جابز روشن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید