تور استرالیا ارزان: دستور تخلیه شهر سیدنی استرالیا صادر شد

به گزارش مجله جاودان، در پی وقوع طوفان و بارش های سیل آسا و در معرض خطر قرار گرفتن جان مردم سیدنی استرالیا به ساکنان این شهر که یکی از پرجمعیت ترین شهر های این کشور است، دستور تخلیه داده شد.

تور استرالیا ارزان: دستور تخلیه شهر سیدنی استرالیا صادر شد

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری سی ان ان یکشنبه شب با انتشار این خبر اضافه نمود: مقامات شهر سیدنی به هزاران نفر در بخش جنوب غربی این شهر که در معرض وزش باد های ویرانگر و بارش های سیل آسا که احتمال جاری شدن سیل را دارد، دستور تخلیه دادند.

هشدار رانش زمین

بنابراین گزارش اداره هواشناسی استرالیا نسبت به وقوع بارندگی شدید، جاری شدن سیل و رانش زمین در سواحل شرقی از منطقه نیوکاسل تا خلیج بیتمن در استان نیوساوث ولز که انتظار می رود این بارندگی تا دو روز آینده به طول انجامد، به ساکنان این منطقه ها هشدار داد.

وزیر خدمات فوریت های اضطراری نیوساوث ولز با هشدار نسبت به شرایط آب و هوایی گفت که ساکنان این منطقه ها از چند جهت با شرایط خطرناکی همچون جاری شدن ناگهانی سیل، طغیان رودخانه و رانش سواحل روبرو اند، این یک شرایط اضطراری و تهدید جانی ساکنان این منطقه ها است.

دستور تخلیه شهر سیدنی اسرالیا صادر شد

سی ان ان گزارش داد: مقدار بارندگی در این بخش از استرالیا در بعضی نقاط به 200 تا 350 میلیمتر رسیده و موجب خسارت هایی شده است. بارندگی ها همچون مارس 2021 موجب سر ریز شدن سد اصلی سیدنی در شنبه شب شده است.

تارنمای خبری این رسانه تصویری آمریکایی اضافه نمود: از روز شنبه تا به امروز 29 نفر از سیل نجات داده شده و دولت استرالیا نیرو های ارتش به همراه دو فروند بالگرد برای یاری به ساکنان این منطقه ها اعزام نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2100

به "تور استرالیا ارزان: دستور تخلیه شهر سیدنی استرالیا صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: دستور تخلیه شهر سیدنی استرالیا صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید