راه اندازی مجتمع زنان بدسرپرست و بی سرپرست در شهرکرد

به گزارش مجله جاودان، شهردار شهرکرد گفت: مجتمع خیریه زنان بدسرپرست و بی سرپرست در این شهر راه اندازی می شود.

راه اندازی مجتمع زنان بدسرپرست و بی سرپرست در شهرکرد

به گزارش خبرنگاران از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد گفت: احداث و راه اندازی مجتمع خیریه زنان بدپرست می تواند در اشتغال پایدار و توانمندسازی آن ها به ویژه در ابعاد اقتصادی و درآمدزایی موثر باشد.

او افزود: یکی از موضوعات مهم در پیشبرد مسائل زنان و خانواده، قدرت ساختار های متعلق به زنان در جایگاه فعالیت و سیاست گذاری است و توجه به مسائل زنان در حوزه شهری نیازمند شناسایی، برنامه ریزی و اجرای کارآمد است که این مقوله در ساختار مدیریت شهرداری اصلاح می شود و مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید

جاپلقی افزود: باید محلی برای کمک به این بانوان در نظر گرفته شود چراکه این روز ها زنان بدسرپرست به دلیل برچسب بدسرپرست بودن در جامعه از جایگاه مناسبی برخوردار نبوده و هر روز با مسائل نو و جدی تری روبه رو شده و نهاد ها و دستگاه های حمایتی آنگونه که باید، موثر واقع نمی شوند، بنابراین باید نهاد های متولی ساز و کار جدی در این زمینه تعریف و به مسائل آن خوب بیندیشند.

او با اشاره به اینکه برای فرهنگ سازی در زمینه زندگی زنان بدسرپرست باید تبلیغات مناسبی صورت گیرد، گفت: افراد باید در خانواده با یکدیگر ارتباط موثر داشته باشند و تمام اعضای خانواده از یکدیگر کمک گرفته و طمع و حرص در بین آن ها وجود نداشته باشد تا مسائل حل شود، این در حالی است که در خانواده بدسرپرست اعضا از هم دور بوده و مسائلی بین ارتباط آن ها با یکدیگر وجود دارد.

جاپلقی با تاکید بر اهمیت و لزوم راه اندازی مجتمع خیریه ویژه زنان بدسرپرست و بی سرپرست، ادامه داد: احداث و راه اندازی این مجتمع می تواند در اشتغال پایدار و توانمندسازی آن ها به ویژه در ابعاد اقتصادی و درآمدزایی موثر باشد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1912

به "راه اندازی مجتمع زنان بدسرپرست و بی سرپرست در شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مجتمع زنان بدسرپرست و بی سرپرست در شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید