رایگان در خانه تان نهال بکارید

به گزارش مجله جاودان، اهالی منطقه22 با یک تماس می توانند در حیاط خانه شان نهال رایگان بکارند و از خدمات مشاوره و آموزشی گل و گیاه استفاده نمایند. درهمین راستا شهرداری منطقه در طرحی برای افزایش سرانه های فضای سبز، در منازل شهروندان محدوده غرب تهران، نهال رایگان می کارد.

رایگان در خانه تان نهال بکارید

به گزارش خبرنگاران، علیرضا علی بخشی رئیس اداره فضای سبز منطقه22در این باره می گوید: اهالی می توانند برای کاشت نهال در باغچه های منزلشان با سامانه 137 تماس بگیرند. کارشناسان این مرکز به در منازل شهروندان مراجعه و این نهال ها را به همراه خاک و کود رایگان در باغچه آنها می کارند. بعلاوه علاوه بر کاشت نهال، این مرکز در این راستا اقداماتی مانند هرس درختان و بوته ها، بهسازی فضای سبز، مشاوره هم انجام می دهد.

به گفته وی این طرح در منطقه ها غرب تهران شروع شده و تاپایان اسفند ادامه خواهد داشت و اغلب درختانی که در منازل شهروندان کاشته می گردد از نوع درختان مثمر مانند سیب، گردو، خرمالو و... است. منطقه22 شرایط بسیار مطلوبی از نظر سرانه فضای سبز دارد و مقدار این سرانه در این منطقه با دیگر منطقه ها تهران قابل مقایسه نیست و پیشتاز است. سرانه فضای سبز منطقه 22 به صورت کلی 135 مترمربع است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2228

به "رایگان در خانه تان نهال بکارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایگان در خانه تان نهال بکارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید