روند توسعه و بازسازی ورزشگاه گل گهر زیر ذره بین

به گزارش مجله جاودان، رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان به اتفاق مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر از پروژه توسعه و بازسازی ورزشگاه ورزشی گل گهر بازدید کردند.

روند توسعه و بازسازی ورزشگاه گل گهر زیر ذره بین

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

ناصر گل محمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار، گفت: به اتفاق جواهری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر از پروژه توسعه استادیوم ورزشی گل گهر سیرجان بازدیدی داشتیم و پس از آن در نشستی صمیمانه در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال گل گهر در لیگ برتر به بحث و گفتگو پرداختیم.

او به بیان بخشی از اقدامات قابل توجه باشگاه گل گهر در خصوص این استادیوم پرداخت و اضافه نمود: سیستم مکانیزه کشت چمن استادیوم گل گهر بعد از استادیوم آزادی تهران یکی از پیشرفته ترین سیستم های موجود کشور است.

او اضافه نمود: ظرفیت گنجایش تماشاگران این استادیوم با افزایش 2 هزار و 500 نفری که جمعاً با ظرفیت قبل به میزان کل 5 هزارو 500 نفر افزایش پیدا خواهد نمود.

گل محمدی نصب بزرگترین اسکوربورد استادیوم کشور در این مکان را از اقدامات موثر باشگاه برای تکمیل استادیوم اختصاصی گل گهر عنوان نمود.

او توضیح داد: راه اندازی سالن بدنسازی پیشرفته با عنوان پایگاه قهرمانی کلیه رشته های ورزشی از دیگر اقدامات مهم و تاثیرگذار مدیریت باشگاه ورزشی است که کلیه دستگاه های ورزشی ساخت معتفزونین شرکت ورزشی دنیا تکنو جیم می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان بیان داشت: در این نشست که اسدی و خلیلی، دو تن از پیشکسوتان فوتبال نیز شرکت داشتند در خصوص حضور تیم فوتبال گل گهر در لیگ برتر بحث و گفتگو شد.

گل محمدی اضافه نمود: مقرر شد جلسات هفتگی بین ارکان تاثیر گذار ورزش برگزار و کمیته یا کارگروهی در زمینه حمایت از تیم های لیگ فزونی به ویژه فوتبال با حضور صاحب نظران و متخصصان تشکیل گردد و از ماه جاری کار خود را شروع کند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 558

به "روند توسعه و بازسازی ورزشگاه گل گهر زیر ذره بین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند توسعه و بازسازی ورزشگاه گل گهر زیر ذره بین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید