رویداد هنری باخیش در زنجان شروع شد

به گزارش مجله جاودان، امراله حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: نخستین دوره سالانه مروری بر آثار سینمای مستند ایران به میزبانی سینما روشای زنجان برگزار می گردد.

رویداد هنری باخیش در زنجان شروع شد

وی با اشاره به اینکه این رویداد هنری از امروز شروع شده و تا بیست و یکم ماه همین ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در این رویداد هنری 12 اثر برگزیده نمایش داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری این رویداد هنری وورک شاپ های هنری نیز برگزار خواهد شد، افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده این آثار برگزیده در محوطه گنبد سلطانیه برای مخاطبان به نمایش درمی آید.

حسنی بعلاوه از برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه زنجان در شهر تاریخی سلطانیه اطلاع داد و اضافه نمود: این برنامه نیز با حضور هنرمندان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره استانی فیلم کوتاه با هدف توسعه و توسعه فراوری فیلم های کوتاه فاخر در استان، ترغیب فیلمسازان و هنرمندان نخبه زنجانی به ادامه فعالیت های خود در استان، ارج نهادن به خلاقیت ها و استعدادهای هنرمندان جوان استان برگزار گردید.

وی با اشاره به کوشش مجموعه استانی برای افزایش زیرساخت های سینمایی در استان اضافه نمود: در حال حاضر یک سینما متعلق به بخش خصوصی و یک سینما متعلق به بخش دولتی در استان فعال است، اما با توجه به جمعیت استان در کوشش برای افزایش سالن های سینمایی در شهرستان ها هستیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2261

به "رویداد هنری باخیش در زنجان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد هنری باخیش در زنجان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید