ستاره گلادیاتور: فریب هالیوود را خوردم

به گزارش مجله جاودان، جایمن هانسو بازیگر گلادیاتور همچنان در کوشش برای به دست آوردن دلار است و احساس می نماید در خصوص دستمزد هالیوود احساس به شدت فریب خورده دارد.

ستاره گلادیاتور: فریب هالیوود را خوردم

جایمن گاستون هانسو که عمر بازیگری او به 33 سال می رسد و تا به امروز برنده جایزه اسکار برترین نامزد بازیگر نقش اول مرد برای فیلم های در آمریکا و الماس خونین شده، به گاردین می گوید: من هنوز در کوشش برای به دست آوردن یک دلار هستم. من در این تجارت با افرادی روبرو شدم که شرایط مالی کاملا خوبی دارند با وجود این که افتخاراتی که به دست آورده اند از من بسیار اندک است؛ بنابراین احساس می کنم از نظر مالی و بعلاوه حجم کار فریب خورده ام، به شدت فریب خورده ام.

بازیگر فیلم های پرفروش اکشن مانند خشن 7، ابرقهرمانی شزم، آمیستاد استیون اسپیلبرگ و گلادیاتور ریدلی اسکات گفته هنو زفیلمی ندیده ام که دستمزد عادلانه ای به من بدهد.

او معتقد است که هالیوود از ابتدا او را نادیده گرفته است و با نقش مهم او به عنوان یک برده سرکش در فیلم آمیستاد شروع شد.

هانسو گفته گاهی از طرف خود هالیوودی ها این نکته مطرح می گردد که می گویند: باید بیشتر به او بدهیم تا کمی مورد قدردانی قرار گیرد. فکر می کنم آن ها خودشان این را تشخیص می دهند. هی، این مبارزه ای است که باید بر آن غلبه کنم!.

جایمن گاستون هانسو از سال 1989 میلادی تا به امروز مشغول فعالیت است. فعالیت خود را با حضور در فیلم های موزیکال شروع کرد. او نخستین حضور خود در سنیما را با فیلم بدون تو من هیچم شروع کرد و با بازی در فیلم آمیستاد اثر استیون اسپیلبرگ در سال 1397 به معروفیت رسید.

او به علت نقش هایی که در فیلم های گلادیاتور، در آمریکا و الماس خونین داشت به معروفیت بیشتری دست یافت.

از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که هانسو در آن نقش داشته می توان به الماس خونین، آرامش، گلادیاتور، کنستانتین، جزیره، آراگون، خشن 7، آمیستاد، فشار، در آمریکا، نگهبانان کهکشان، شاه آرتور: افسانه شمشیر، متفاوت مثل من، سالن زیبایی، کینگزمن و ویوارد پینز Special Forces اشاره نمود.

منبع: ایرنا

منبع: فرادید
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2242

به "ستاره گلادیاتور: فریب هالیوود را خوردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره گلادیاتور: فریب هالیوود را خوردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید