سفر به لندن در روزهای ویمبلدون

به گزارش مجله جاودان، یکی از مهم ترین اتفاقات دنیای ورزش مسابقات تنیس ویمبلدون است که تیرماه هرسال در لندن برگزار می گردد. در این مسابقه که قدیمی ترین مسابقه تنیس نیز به شمار می رود، قهرمانان تنیس دنیا با یکدیگر به رقابت می پردازند و این مسابقات، بسیاری را از سراسر دنیا به لندن می کشاند. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید...

سفر به لندن در روزهای ویمبلدون

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

ویمبلدون کجا برگزار می گردد؟

ویمبلدون نام یک محله در جنوب شرقی لندن است که به دلیل برگزاری مسابقات تنیس در این منطقه شهرت خاصی یافته است. این مسابقات در زمین چمن برگزار می شوند و همه بازیکنان باید لباس سفید بپوشند. برگزاری این مسابقات بر عهده باشگاه کریکت و تنیس انگلیس است که در این محله واقع شده است. این باشگاه از 19 زمین تنیس چمن با ظرفیت 15 هزار تماشاچی تسکیل شده است.

دیدنی های ویمبلدون

ویمبلدون فقط زمین تنیس ندارد. این محله از زیباترین محلات لندن به شمار می رود که در مدت اقامت شما یا بین بازی ها جاذبه هایی برای بازدید دارد.

آسیاب بادی ویمبلدون

ویمبلدون به آسیاب های بادی اش معروف است و در این منطقه یک موزه آسیاب نیز وجود دارد که قدیمی ترین آسیاب ها در آن جا نگهداری می شوند. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

معبد بودایی ها

قدیمی ترین معبد بودایی های لندن در این منطقه قرار گرفته است که مردم نیز می توانند با هماهنگی قبلی از این محیط آرامش بخش بازدید نمایند.

پارک ویمبلدون

در این پارک بزرگ یک دریاچه وجود دارد که انواع قایق سواری روی آن ممکن است. در این پارک زمین هایی نیز برای بازی های مختلف تعبیه شده اند. علاوه بر این پارک، پارک کانیزارو و چند تم پارک نیز در ویمبلدون مقصد بسیاری از گردشگران هستند.

خیابان ها و مغازه ها

دهکده ویمبلدون خیابان های قدیمی زیبایی با مغازه های کوچک و تاریخی دارد که می توان ساعت ها بی خستگی در آن ها وقت گذراند. بازار کشاورزان نیز در این منطقه هواداران بسیاری دارد. یک خانه تاریخی نیز با باغ های اطرافش در ویمبلدون وجود دارد که محل اقامت پادشاهان و سران انگلستان بوده است.

برای اطلاع از نحوه خرید بلیط خارجی به سایت دورونزدیک مراجعه نمایید.

#ورزش #سفر #لندن #ویمبلدون #تنیس

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 663

به "سفر به لندن در روزهای ویمبلدون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به لندن در روزهای ویمبلدون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید