سیامند رحمان: خیلی خوب شد که با پرواز اختصاصی آمدیم ، اول طلا، بعد رکوردزنی

به گزارش مجله جاودان، هدف من در این مسابقات ابتدا کسب مدال طلاست و بعد از آن انشالله به رکوردشکنی فکر می کنم.

سیامند رحمان: خیلی خوب شد که با پرواز اختصاصی آمدیم ، اول طلا، بعد رکوردزنی

به گزارش خبرنگاران ،یکی از چهره های ویژه کاروان اعزامی ایران به بازی های پاراآسیایی، سیامند رحمان است؛ وزنه برداری که حتی اگر خودش هم رکوردزنی را در برنامه نداشته باشد، به هر مسابقه ای که می رود همه دنبال رکوردشکنی او هستند. در روز اولی که کاروان ایران در دهکده بازی ها مستقر گردیده و بچه ها فرصت نموده اند کمی استراحت نمایند، سیامند رحمان خیلی کوتاه درباره وضعیتش می گوید.

او ابتدا به طولانی سفر تهران تا جاکارتا اشاره می نماید و می گوید: مسیر بسیار طولانی بود که خدا را شکر با پرواز اختصاصی به اینجا آمدیم که جای قدرانی دارد. با این حال همه خسته هستند و انشالله تا شروع مسابقات به شرایط ایده آل می رسیم. ما تمریناتی که لازم بوده را انجام داده ایم و با کمی استراحت اماده مسابقات می شویم.

مدتی قبل مصاحبه ای از سیامند منتشر شد با این محور که او قصد رکوردزنی در این رویداد را ندارد و چند روز قبل از سفر به جاکارتا، حرفی متفاوت از او روی خروجی خبرگزاری ها نهاده شد که حالا سیامند درباره این موضوع و اینکه در سومین دوره بازی های پاراآسیایی به دنبال چه چیزی است، شرح کوتاهی می دهد: هدف من در این مسابقات ابتدا کسب مدال طلاست و بعد از آن انشالله به رکوردشکنی فکر می کنم.

4

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 60

به "سیامند رحمان: خیلی خوب شد که با پرواز اختصاصی آمدیم ، اول طلا، بعد رکوردزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامند رحمان: خیلی خوب شد که با پرواز اختصاصی آمدیم ، اول طلا، بعد رکوردزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید