تور ارزان استانبول: شاگردان پژمان درستکار پنجم اسفند در استانبول

به گزارش مجله جاودان، تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان برای شرکت در جام بین المللی یاشاردوغو پنجم اسفند ماه راهی استانبول خواهد شد.

تور ارزان استانبول: شاگردان پژمان درستکار پنجم اسفند در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ملی آزاد طی روزهای 10 تا 13 اسفند تحت عنوان انتخابی جام تختی به انجام خواهد رسید، تیم منتخب کشتی آزاد هم روز پنجشنبه برای شرکت در جام یاشاردوغو راهی ترکیه خواهد شد.

سیدعلی عظیمی در 57 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی و سعید انوری در 61 کیلوگرم، مرتضی قیاسی و رحمان رحیم پور در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی و علی اکبر فضلی در 70 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، مجتبی اصغری و علی منصوری در 86 کیلوگرم، احمد بذری در 92 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم کشتی گیران اعزامی به این رقابت ها هستند.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی و اباذر اسلامی به همراه امید یوسفی فقید در کنار تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در این تورنمنت هستند.

قرعه کشی تمامی اوزان عصر روز آدینه (6 اسفند ماه) برگزار می گردد و رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم روز شنبه 7 اسفندماه و مسابقات اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86 و 92 کیلوگرم روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2013

به "تور ارزان استانبول: شاگردان پژمان درستکار پنجم اسفند در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: شاگردان پژمان درستکار پنجم اسفند در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید