آغاز تجهیز و عملیات بازسازی پل تاریخی خاتون

به گزارش مجله جاودان، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، آغاز تجهیز و عملیات بازسازی پل تاریخی خاتون صورت پذیرفت.

آغاز تجهیز و عملیات بازسازی پل تاریخی خاتون

رحیم خاکی اظهار کرد: مناقصه برای بازسازی این پل در چند دوره انجام شد که با توجه به نبود شرکتهای بازسازیی واجد شرایط، با مساعدت استاندار در زمینه ترک تشریفات، انعقاد قرارداد با پیمانکار واجد شرایط صورت گرفت و با نگاه ویژه وزارت متبوع هزینه مورد احتیاج تأمین شد.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، بازسازی این پل تاریخی با توجه به اهمیتی که در ورودی شهر کرج دارد، به وسیله یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکتهای بازسازیی و به وسیله استاد بازسازی بناهای تاریخی انجام می گردد.

خاکی با اشاره به شروع عملیات اجرایی بازسازی پل خاتون اضافه کرد: در حال حاضر تجهیز کارگاه صورت گرفته و فعالیت بازسازیی پل طی دو روز آینده شروع می گردد.

او با اشاره به اینکه مدت زمان انجام بازسازی بر اساس قرارداد 18 ماه در نظر گرفته شده، گفت: اعتبار مورد احتیاج برای بازسازی پل خاتون 9 میلیارد تومان است که اکنون شش میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبارات اختصاص یافته و مابقی اعتبارات نیز در طی این دوره تأمین می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2296

به "آغاز تجهیز و عملیات بازسازی پل تاریخی خاتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز تجهیز و عملیات بازسازی پل تاریخی خاتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید