شمار مبتلایان کرونا در آمریکا شاید 10 برابر آمار رسمی باشد

به گزارش مجله جاودان، طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا، احتمال اینکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور 10 برابر بیشتر از آمار رسمی باشد، وجود دارد.

شمار مبتلایان کرونا در آمریکا شاید 10 برابر آمار رسمی باشد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با تشدید نگرانی ها در آمریکا درباره ادامه فرایند صعودی ابتلای روزانه به ویروس کرونا و همچنین تلفات انسانی آن، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری این کشور اطلاع داد، احتمال اینکه شمار واقعی مبتلایان 10 برابر بیشتر از آمار رسمی باشد، وجود دارد.

طبق گزارش شبکه ای بی سی نیوز، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) روز سه شنبه (دیروز) نتایج تست پادتن ویروس کرونا در حد فاصل اواخر ماه مارس تا اوایل ماه می نشان می دهد، شمار مبتلایان این ویروس در آمریکا شاید 10 برابر آمار های رسمی باشد.

گزارشی که این مرکز منتشر نموده، بر اساس نتایج تست های پادتن ویروس کرونا روی نمونه های خون 16 هزار نفر در 10 منطقه آمریکا بوده است. این نتایج شاید شامل موارد ابتلا به ویروس کرونای افرادی باشد که یا علائم ابتلا ندارند و یا اینکه علائم خفیفی دارند و هرگز تست ابتلا به کرونا نداده اند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا روز سه شنبه گفت که با افزایش 57777 نفری موارد ابتلا در قیاس با روز قبل (دوشنبه) موارد ابتلا در سراسر آمریکا به 3 میلیون و 819 هزار و 139 تن افزایش یافت.

به روایت این مرکز، با افزایش 473 نفری شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا طی روز دوشنبه، شمار تلفات به 140 هزار و 630 تن رسیده است.

آمار های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا ضرورتا معادل مجموع آمار های ارائه شده توسط تک تک ایالت های این کشور نیست.

بر همین اساس، تازه ترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز درباره کرونا در آمریکا نشان می دهد، شمار کل قربانیان به بیش از 141 هزار نفر و تعداد مبتلایان به سه میلیون و 899 هزار و 72 نفر رسید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1151

به "شمار مبتلایان کرونا در آمریکا شاید 10 برابر آمار رسمی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان کرونا در آمریکا شاید 10 برابر آمار رسمی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید