طباطبایی: هدف مان صعود به جمع 8 تیم برتر بسکتبال المپیک است، شاید فرانسه را شکست دادیم

به گزارش مجله جاودان، رئیس فدراسیون بسکتبال اعلام نمود، هدف این تیم صعود از گروه خود و راهیابی به جمع هشت تیم برتر المپیک است.

طباطبایی: هدف مان صعود به جمع 8 تیم برتر بسکتبال المپیک است، شاید فرانسه را شکست دادیم

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، رامین طباطبایی در حاشیه تمرین عصر امروز (یکشنبه) تیم ملی بسکتبال گفت: نگاه ما به مسابقات انتخابی کاپ آسیا به منزله میدانی برای آماده سازی تیم ملی برای المپیک است. ضمن اینکه حضور در کاپ آسیا 2021 نیز برای ما اهمیت زیادی دارد.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: ما جلسه ای با مسئولان کمیته ملی المپیک داشتیم و برنامه های خود شامل برگزاری چهار اردوی تدارکاتی و شرکت در سه تورنمنت بین المللی را ارائه کردیم. همچنین مکاتباتی با پرتغال، روسیه، یونان و اسپانیا داشتیم که شرایط کرونا در سال 1400 برنامه قطعی ما را تعیین خواهد نمود. در این بین تنها حضور ما در تورنمنت چهار جانبه ژاپن قطعی شده است.

طباطبایی در خصوص نیازهای تیم ملی برای آماده سازی گفت: ارزیابی ما برای هر تورنمنت تعیین و کلیات آن به تصویب کمیته ملی المپیک رسیده است. ما در هر تورنمنت حدود 24 نفر را اعزام خواهیم کرد که امیدوارم بودجه لازم در اختیار ما قرار بگیرد.

وی در سرانجام گفت: هدف ما در وهله نخست، صعود از گروه خود و راهیابی به جمع هشت تیم برتر المپیک است. ورزش قابل پیش بینی نیست و حتی ممکن است با توجه به روحیه بالای بازیکنان، فرانسه را هم شکست بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1462

به "طباطبایی: هدف مان صعود به جمع 8 تیم برتر بسکتبال المپیک است، شاید فرانسه را شکست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: هدف مان صعود به جمع 8 تیم برتر بسکتبال المپیک است، شاید فرانسه را شکست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید