فروشگاه آواتار در قلب توکیو افتتاح شد

به گزارش مجله جاودان، ژاپنی ها اولین فروشگاهآواتار در دنیا را در توکیو راه اندازی کردند. کاربران در این فروشگاه به صورت انلاین وارد فروشگاه شده و با به نمایش درآمدن تصویرشان بر نمایشگر یک روبات متحرک، اقلام مورد احتیاج خود را مشاهده نموده و خریداری می نمایند.

فروشگاه آواتار در قلب توکیو افتتاح شد

از کلوب زبان آموزان دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

کمپانی ANA ایده خرید انلاین با آواتار را ابداع نموده و در کوشش است تا فروشگاه های بیشتری را با این ایده راه اندازی کند. در فروشگاه های آواتار خریدها به صورت آنلاین آن هم از نوع آواتاری انجام می گردد. بدین گونه که مشتری در خانه خود و به صورت انلاین وارد وب سایت این فروشگاه شده و به محض ورود رمز کاربری، تصویرش بر نمایشگر روبات های هوشمند 1.5 متری مستقر در این مکان به نمایش درمی آید.

روبات ها به محض برقراری ارتباط به حرکت درآمده و با دستور مشتری به مکان ها و بخش های مختلف این فروشگاه سر می زند. مشتری با مشاهده دقیق کالاها خریدهای خود را انتخاب نموده و سفارش می دهد. در این شیوه تصاویر و بازدید به اندازه ای واقعی است که مشتری احساساس می نماید خودش در فروشگاه در حال قدم زدن بوده و خرید می نماید. پس از اتمام کار، خریدها توسط روبات در سبد گذاشته شده و به ادرش مشتری ارسال می گردد.

طراحان این ایده خرید اعلام کردند که هر کاربری در هر نقطه ای حتی دورافتاده ترین مناطق، حتی افراد بستری در بیمارستان ها می توانند تنها به یاری تلفن همراه و یا تبلت خود به این فروشگاه وارد شده و خریدهای خود را به گونه ای انلاین و آواتاری تهیه نموده و سفارش دهد. یکی از قوانین این فروشگاه آن است که هیچ مشتری نمی تواند به صورت حضوری در این فروشگاه آواتاری وارد شده و خرید کند. چرا که تنها آواتارها حق ورود به این فروشگاه مجازی را دارند.

آکیرا فوکبوری مدیر برنامه آواتارهای هلدینگ ANA می گوید: من می خواهم دنیای آواتار را پس از تلفن های هوشمند به مردم دنیا هدیه دهم. قرار است تا تابستان سال 2020 حدود هزار آواتار در فروشگاه مجازی مستقر شده و کار خرید بر عهده ان ها گذاشته گردد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 631

به "فروشگاه آواتار در قلب توکیو افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه آواتار در قلب توکیو افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید