لاتزیو رده دوم جدول را از چنگ رم درآورد

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران: سی امین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی قاطع آبی پوشان پایتخت برابر امپولی و عوض شدن جای آنها با همشهری قرمزپوشان که در خانه تورینو متوقف دنبال شد.

لاتزیو رده دوم جدول را از چنگ رم درآورد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (یکشنبه) پنج دیدار انجام شد که در مهمترین آنها رم رده دومی در خانه تورینو به تساوی یک بر یک رضایت داد.

آلساندرو فلورنزی در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی برای رم گلزنی کرد و مکسی لوپس در دقیقه 64 کار را برای تورینو به تساوی کشاند. رم با این نتیجه 57 امتیازی شد اما رده دوم جدول را به همشهری اش، لاتزیو که پیروز شد میهمانش امپولی را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد؛ تقدیم و به رده سوم سقوط کرد.

در مصاف خانگی لاتزیو و امپولی که لاتزیو از دقیقه 58 آن 10 نفره به کارش ادامه داد، استفانو مائوری در دقیقه 4، میرسولاو کلوزه در دقیقه 31، آنتونیو کاندروا در دقیقه 44 و فلیپه اندرسون در دقیقه 53 گلزنی کردند.

در دیگر بازی مهم امروز هم ناپولی در خانه خود پیروز شد فیورنتینا را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و رده چهارم جدول را از چنگ شاگردان وینچنزو مونتلا درآورد. گل های تیم تحت راهنمایی رافائل بنیتس را دریس مرتنس در دقیقه 23، مارک همسیک در دقیقه 71 و خوسه کایخون در دقیقه 89 به ثمر رساندند تا ناپولی 50 امتیازی گردد.

در سایر بازی ها آتالانتا با نتیجه 2 بر یک از سد ساسولو گذشت و اودینزه هم در خانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب پالرمو شد.

در آخرین بازی از هفته سی ام سری A امشب از ساعت 23:15 میلان میزبان سامپدوریا است.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس 70 امتیازی، لاتزیوی 58 امتیازی و رم 57 امتیازی اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 573

به "لاتزیو رده دوم جدول را از چنگ رم درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاتزیو رده دوم جدول را از چنگ رم درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید