قیمت ساخت ویلا: لاله زار بهاری تهران: باغ ایرانی ده ونک

به گزارش مجله جاودان، باغ ایرانی یکی از دیدنی های زیبای تهران است که اگر تابه حال به آن سر نزده اید، پیشنهاد می کنیم این گزارش تصویری خبرنگاران را از دست ندهید.

قیمت ساخت ویلا: لاله زار بهاری تهران: باغ ایرانی ده ونک

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به تکه ای از بهشت می ماند! یک باغ زیبا و سرسبز در دل یک منطقه قدیمی در تهران که حتی فضای محله های اطراف را هم تحت تاثیر خود قرار داده است. شاید تماشا چنین فضای فرح بخش و زیبایی در دل دود و شلوغی و ازدحام مرکز برای هیچ کس قابل باور نباشد. اگر قبلا به این باغ زیبا سر نزده اید پیشنهاد می کنیم تا گل های لاله آن تر و تازه هستند، از آن تماشا کنید. امروز ما هم با تصاویری تماشای از باغ ایرانی و لاله های رنگارنگ آن، که بسیار زیبا و منظم کاشته شده اند با شما هستیم. با تصاویر اختصاصی خبرنگاران همراه باشید، با این شرح که به زودی در یک گزارش اختصاصی به معرفی باغ ایرانی و راه های دسترسی به آن خواهیم پرداخت.

آدرس باغ ایرانی

بوستان باغ ایرانی دارای دو ورودی اصلی با سردرهای زیبا در ضلع شرقی و غربی و دو ورودی فرعی در ضلع جنوبی و جنوب غربی است. این باغ در منطقه ده ونک، خیابان شیخ بهایی شمالی، 20 متری پیروزان، کوچه شهید صابری قرار گرفته است.

موقعیت باغ ایرانی روی نقشه
کتابخانه باغ ایرانی
فضای بهاری باغ ایرانی
نژادهای مختلف گل لاله در کنار هم در باغ ایرانی
هر قسمت از باغ یک شگفتی تازه برای شما
هر بخش از پارک یک رنگ زیبا

اگر تا به امروز فرصت بازدید از باغ ایرانی را نداشته اید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما در فصل بهار به آن سر بزنید و با گل های لاله بهاری عکس یادگاری بگیرید و از فضای زیبای آن لذت ببرید. شما چه نقاطی از شهر را سراغ دارید که در آن ها گل لاله کاشته شده باشد؟ محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2094

به "قیمت ساخت ویلا: لاله زار بهاری تهران: باغ ایرانی ده ونک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ساخت ویلا: لاله زار بهاری تهران: باغ ایرانی ده ونک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید