مانچینی: حضورم در پاری سن ژرمن کذب است

به گزارش مجله جاودان، سرمربی سابق اینتر درباره حضور در پاری سن ژرمن فرانسه و همین طور درگیری های قبلی خود صحبت کرد.

مانچینی: حضورم در پاری سن ژرمن کذب است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاتزتا دلواسپورت، اونای امری در پاری سن ژرمن نتایج ضعیفی را کسب نموده است. این تیم فرانسوی در حال حاضر بعد از تیم های نیس و موناکو در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

در همین رابطه شایعاتی درباره حضور روبرتو مانچینی برای حضور در پاری سن ژرمن به گوش می رسد که این مربی در واکنش به این اخبار گفت : این اخبار تمام کذب است. هیچ صحبتی با سران پاری سن ژرمن نداشتم. فعلا هیچ چیز امکان پذیر نیست. امیدوارم سال 2017 برایم خوب باشد و بتوانم در تیم خوبی مربیگری کنم. طبیعی است که مربی مثل من بیکار باشد، اخبار زیادی درباره اش شنیده گردد. پیش تر از من به عنوان جانشین فرانک دی بوئر در اینتر صحبت به میان آمده بود.

مانچینی زمانی که راهنمایی منچسترسیتی را بر عهده داشت، با ماریو بالوتلی دچار درگیری شد و البته بعدها این دو به نیکی از هم یاد کردند. مانچینی در خاتمه گفت : از این که می بینم بالوتلی در تیم اول فرانسه گل های خوبی را به ثمر رسانده است مسرور می شوم. او شرایط خیلی خوبی دارد و حتی می تواند در فهرست جدید تیم ملی ایتالیا حضور داشته باشد. امیدوارم او به روزهای خوبش بازگردد و بتواند جهت موفقیت را طی کند. او شایسته چنین آینده ای هست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 687

به "مانچینی: حضورم در پاری سن ژرمن کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: حضورم در پاری سن ژرمن کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید