مدت دوری لاپورت از میادین معین شد

به گزارش مجله جاودان، مدت زمان دقیق دوری مدافع فرانسوی منچسترسیتی از مستطیل سبز تعیین شد.

مدت دوری لاپورت از میادین معین شد

به گزارش خبرنگاران، امریک لاپورت که اخیراً در بازی منچسترسیتی مقابل برایتون در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس از ناحیه غضروف و مینیسک جانبی زانو دچار آسیب دیدگی شد و عمل جراحی پیروزیت آمیزی را در شهر بارسلونا پشت سر گذاشت، برای مدت نسبتاً طولانی خانه نشین خواهد بود.

پپ گواردیولا، سرمربی پیروز منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل نوریچ سیتی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، در مواجهه با این پرسش که لاپورت برای چه مدت به دور از میادین خواهد بود؟، گفت: برای مدت طولانی، پنج یا شش ماه. شاید او در ماه ژانویه یا فوریه به شرایط بازی برسد. قطعاً بازگشت لاپورت در سال آینده میلادی خواهد بود.

پیش از این بعضی رسانه ها خبر داده بودند لاپورت به مدت چهار تا پنج ماه به دور از مستطیل سبز خواهد بود و انتظار می رود در نیم فصل دوم بتواند تیم تحت راهنمایی پپ گواردیولا را همراهی کند.

لاپورت 25 ساله که در سال 2017 با قراردادی به ارزش 57 میلیون پوند از اتلتیک بیلبائو به منچسترسیتی پیوست، تاکنون با این تیم دو قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی جام اتحادیه انگلیس و یک قهرمانی جام خیریه را تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 392

به "مدت دوری لاپورت از میادین معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدت دوری لاپورت از میادین معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید