مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستید

به گزارش مجله جاودان، وزیر ارتباطات در چهلمین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای آسیا و اقیانوسیه در سنگاپور، از جامعه جهانی خواست مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستند.

مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستید

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، صبح امروز -چهارم تیرماه- طی سخنرانی اش در اجلاس APT (وزرای ارتباطات کشورهای آسیا و اقیانوسیه) که به میزبانی سنگاپور در حال برگزاری است، گفت: آینده دنیا، دیجیتال است. همه ابعاد زندگی بشر، به گونه ایغیرقابل بازگشتبا فناوری دیجیتال در هم تنیده شده است.

وی اضافه نمود:اماهمهکاربراندر سراسر دنیا در معرض جدی جرائم دیجیتال،سرقتحریم خصوصی، استفادهغیر مجازو غیرقانونی از داده های کاربران وسایرموارد مشابه،شاملشکل دهی نظرات جامعه و فراوری واشاعهاخبارجعلی قراردارند.

وزیر جوان کابینه باتاکیدبر اینکه استفاده از فناوری های نواجتناب ناپذیراست، گفت:امااین فناوری ها مخاطراتی نیز به همراه دارد که همه بخش ها و همه ابعاد زندگی را در برمی گیرد. به همین دلیل وظیفه دولت ها این است که اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد نمایند.

آذری جهرمیتاکیدکرد: دنیا ما، دنیا به هم پیوسته ای است و هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند اطمینان و اعتماد را در فضای مجازی ایجاد کند.

وزیر ارتباطات گفت: حفاظت از حریم شخصی و امنیت مردم در فضای مجازی، باید بالاترین اولویت برای همه ما باشد.

***بیشتر بخوانید:

- کپی برداری غول های تکنولوژی برای جذب مخاطب

- سه چهارم اپلیکیشن های موبایل ضعف امنیتی دارند

- 38 درصد کاربران شبکه های اجتماعی را ترک می نمایند

او توضیح داد: امروزه استارتاپ های ایرانی بهترین هستند. از همه کشورها دعوت می کنم که سرمایه گذاری نمایند.

وزیر ارتباطات در صحبت های خودش به ایستادگی مقابل آمریکا هم اشاره نمود و گفت: جامعه دنیای برای یکجانبه گرایی آمریکا بیش از حد هزینه پرداخته است. دیگر کافی است. بیایید در کنار هم بایستیم.

آذری جهرمی در پایان اضافه نمود: یکجانبه گرایی محکوم به شکست است. ما باید دست به دست هم دهیم و با تشریک مساعی و تعاون، آینده ای را که مبتنی بر اطمینان و اعتماد باشد بسازیم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 247

به "مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید