موزه فضای باز اسکانسن؛اولین باغ موزه دنیا، عکس

به گزارش مجله جاودان، انسان همیشه به حضور در دامن طبیعت تمایل دارد البته این امر اگرچه یک اصل ذاتی است، اما در بعضی مواقع موجب مختل کردن فرایند عادی و طبیعی محیط زیست اطراف ما می گردد، زیرا بعضی از ما بدون رعایت اصول گردش در طبیعت به گشت و گذار در محیط زیست می پردازیم و با بی احترامی به طبیعت، علاوه بر به خطر انداختن اکوسیستم، زندگی خودمان را هم به خطر می اندازیم در این میان مسئولان بیشتر کشور های دنیا کوشش می نمایند در بعضی از نقاط محدوده جغرافیای کشور، فضایی را برای آشتی هر چه بیشتر انسان با طبیعت ایجاد نمایند البته در این فضا کوشش می گردد که آسیبی به طبیعت نزنند.

موزه فضای باز اسکانسن؛اولین باغ موزه دنیا، عکس

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ موزه ها نمونه ای از این فضا های مناسب برای آشتی انسان با طبیعت به حساب می آیند؛ اولین باغ موزه دنیا با اسم موزه فضای باز اسکانسن شناخته می گردد. این باغ موزه زمانی تأسیس شد که همه کشور های قاره اروپا تحت تاثیر شرایط جاکم بر زندگی صنعتی بودند.

در این زمان روحیه روستایی مردم کشور های اروپایی به سرعت به یک جامعه صنعتی تبدیل می شد و بعضی از کارشناسان نگران این بودند که بسیاری از آداب و سنت ها به فراموشی سپرده شوند.

موزه فضای باز اسکانسن که نمونه ای از نسخه کامل یک شهر قرن نوزدهمی است، تأسیس می گردد و هنرمندانی با لباس های سنتی در آن دیده می شوند؛ افرادی که از موزه فضای باز اسکانسن بازدید می نمایند می توانند در کنار بازدید از باغ وحش اولین باغ موزه دنیا با حیواناتی، چون خرس قهوه ای، گوزن شمالی، سیاهگوش و روباه قرمز بیش از پیش آشنا شوند.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1777

به "موزه فضای باز اسکانسن؛اولین باغ موزه دنیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه فضای باز اسکانسن؛اولین باغ موزه دنیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید