نجات جان بیماران قلبی با طرح 247 ، زمان خیلی مهم است

به گزارش مجله جاودان، رئیس بیست و یکمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق، به تشریح آخرین وضعیت تشخیص و درمان بیماری های قلبی عروقی در کشور پرداخت.

نجات جان بیماران قلبی با طرح 247 ، زمان خیلی مهم است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود قاسمی، صبح شنبه در نشست خبری بیست و یکمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق، گفت: یکی از ویژگی های کنگره تازه های قلب و عروق، گفتگو اساتید ایرانی و خارجی است.

وی با عنوان این مطلب که امروزه هیچ نیازی به اعزام بیماران قلبی به خارج از کشور نداریم، اضافه نمود: در حال حاضرمبتلایان به بیماری قلبی از کشورهای دیگر برای درمان به ایران می آیند که نشان از پیشرفت علمی پزشکی در کشورمان دارد.

قاسمی همچنین به دستاوردهای حوزه قلب و عروق در کشور اشاره نمود و گفت: این دستاوردها در حالی محقق می گردد که ضروری است بدانیم کشور با مسائل زیادی روبرو است.

وی به طرح 247 که برای بیماران دچار انفاکتوس حاد قلبی اشاره نمود و اضافه نمود: این طرح یکی از طرح های پیروز وزارت بهداشت برای نجات جان بیماران قلبی است.

قاسمی با عنوان این مطلب که در حال حاضر 51 بیمارستان کشور چنین بیمارانی را می پذیرند، ادامه داد: این بیماران در کمترین زمان ممکن می بایست آنژیوگرافی شوند و از این حیث این بیمارستان ها انتخاب شده اند.

وی اضافه نمود: در طرح 247، بیمار مستقیم تحت درمان آنژیوگرافی قرار می گیرد و یکی از روش های خیلی پیروز در زمینه درمان بیماران قلبی است.

قاسمی گفت: یکی از مسائل بیماران قلبی، از دست رفتن زمان توسط خودشان است. در حالی که باید این آگاهی در کشور ایجاد گردد که این قبیل بیماران می بایست هر چه زودتر تحت درمان قرار بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 252

به "نجات جان بیماران قلبی با طرح 247 ، زمان خیلی مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات جان بیماران قلبی با طرح 247 ، زمان خیلی مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید