طراحی سایت: نسخه تازه سایت آقا بزرگ اواخر تیر در دسترس قرار میگیرد

به گزارش مجله جاودان، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، نسخه نو سایت آقا بزرگ اواخر تیر در دسترس قرار میگیرد.

طراحی سایت: نسخه تازه سایت آقا بزرگ اواخر تیر در دسترس قرار میگیرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سایت آقا بزرگ پایگاه اطلاعات نسخ خطی است که اطلاعات کتاب شناختی این نسخه ها را بصورت الکترونیکی در دسترس پژوهشگران، لیست نگاران و نسخه شناسان قرار می دهد.

نسخه تازه این سایت به منظور ارتقای فنی در حال بازنویسی است و از اواخر تیر 1401 در دسترس مراجعه کنندگان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

علاوه بر تقویت زیرساخت فنی سایت آقا بزرگ، در صورت تامین منابع اقتصادی، محتوای اطلاعاتی آن نیز روزآمدسازی خواهد شد که برای تامین بخشی از منابع اقتصادی آن از همکاری و یاری سایر سازمان ها و نهادها نیز استقبال خواهد شد

خانه کتاب و ادبیات ایران در مقطعی از زمان به علت احساس احتیاج در کمبود فضای اطلاع رسانی درباره نسخه های خطی، با همکاری کتابخانه ملی و کتابخانه مجلس شورای اسلامی اقدام به راه اندازی بانک کتاب شناسی نسخه های خطی در سایت آقا بزرگ کرد.

این سایت شامل 230 هزار نسخ خطی در ایران و 50 هزار نسخه مکتوب کهن کشورهای مختلف دنیا مانند اروپا، شبه قاره و دنیا عرب است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2104

به "طراحی سایت: نسخه تازه سایت آقا بزرگ اواخر تیر در دسترس قرار میگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: نسخه تازه سایت آقا بزرگ اواخر تیر در دسترس قرار میگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید