نصیری نژاد: به دنبال کسب بهترین نتیجه برای کوراش و کاروان ورزش ایران هستیم

به گزارش مجله جاودان، مسئول کوراش ایران گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه برای کوراش و کاروان اعزامی کشورمان در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا هستیم.

نصیری نژاد: به دنبال کسب بهترین نتیجه برای کوراش و کاروان ورزش ایران هستیم

رضا نصیری نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم ملی کوراش در آستانه مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی کوراش در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا با 7 ورزشکار مرد و 4 ورزشکار زن شرکت خواهد کرد. به دنبال کسب بهترین نتیجه برای کوراش و کاروان اعزامی کشورمان در مسابقات ترکمنستان هستیم.

وی تاکید کرد: پتانسیل کوراش ایران بسیار بالا است و بازیکنان تیم ملی نیز از آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات ترکمنستان برخوردار هستند. در کنار این موضوع ما تنها کشوری هستیم که 8 نفر از مسئولانمان نیز از سوی فدراسیون جهانی برای برگزاری این مسابقات به ترکمنستان دعوت شدند تا از شأن جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

مسئول کوراش ایران شرح داد: در جریان آخرین اردوی تیم ملی کوراش با هماهنگی رئیس فدراسیون جودو از بازیکنان تست دوپینگ گرفتیم تا در برخورد با این قضیه نیز مثل همیشه پیش قدم باشیم. تاکید فدراسیون جودو و خود ما بر این است که به سمت ورزش پاک حرکت کنیم و قطعا در آینده نیز فدراسیون جودو این قضیه را همانطور که در جودو و جوجیستو اجرایی کرده است در کوراش نیز ادامه خواهد داد و تاکید دارد که با این قضیه برخورد کند.

نصیری نژاد در خصوص شانس موفقیت کوراش ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: همانطور که گفتم شرایط فنی تیم در حال حاضر بسیار خوب است و تلاش ما نیز موفقیت در این مسابقات است تا پرچم کشورمان از سوی کوراش بارها در ترکمنستان به اهتزاز در بیاید.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 813

به "نصیری نژاد: به دنبال کسب بهترین نتیجه برای کوراش و کاروان ورزش ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری نژاد: به دنبال کسب بهترین نتیجه برای کوراش و کاروان ورزش ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید