وای به حال استقلالِ فصل بعد!

به گزارش مجله جاودان، مهدی امیرآبادی در مورد فزونی استقلال مقابل ذوب آهن در جام حذفی گفت: خدا را شکر که بعد از شکست در دربی استقلال با یک پیروزی خودش را از فشار خارج کرد هرچند معتقدم بازیکنان باید بهتر از فرصت ها استفاده نمایند و از تک موقعیت هایی که نصیب آن ها می گردد بهره ببرند.

وای به حال استقلالِ فصل بعد!

وی اضافه نمود: در جریان بازی سؤالی برایم ایجاد شد که دیاباته کجا است؟ او صددرصد از باشگاه طلب دارد که خودش را به کادر فنی معرفی ننموده است. مگر با این شرایط می گردد باشگاه را اداره کرد؟ بازیکنی که بدون اجازه سرمربی به تمرینات نمی رود قطعاً مسئله ای به جز مصدومیت دارد و آسیب دیدگی بهانه است.

کاپیتان اسبق استقلال تأکید کرد: این شیوه مدیریت در استقلال بازی با دل طرفدار است. صداقتی از کسی نمی بینیم و معین نیست چگونه باشگاهی به این بزرگی را اداره می نمایند. مدیریتی که از زمان حضورش دو رئیس آموزشگاه تغییر نموده آیا می تواند ادعا کند که توانایی اداره باشگاه به این بزرگی را دارد. یعنی وزیر ورزش به عنوان متولی باشگاه استقلال از مدیرعامل سؤال نمی کند که چه اتفاقی افتاده دو مدیر آموزشگاه عوض شده اند.

وی ادامه داد: طی هفته های اخیر حرف و حدیث های بسیار زیادی در خصوص آموزشگاه شنیده ایم یکی می گوید بازیکن جا زده اند، یکی می گوید بازیکنان بدون فیلتر به آنجا وارد شده اند و ... حالا هم رئیس آموزشگاه را باید تغییر بدهند. در تیم بزرگسالان هم که مشکل کم نیست شما شک نکنید بازیکنان داخلی استقلال هم پول نگرفته اند، ولی به خاطر مجیدی سکوت می نمایند.

امیرآبادی با انتقاد از مددی گفت: نه شرایط مدیرعامل و عملکردش معین است و نه شرایط رئیس هیأت مدیره، طرفداران استقلال به کجا پناه ببرند؟ آن ها ببینند تیم شان ضعیف می گردد و سکوت نمایند؟ پرسپولیسی ها قرارداد بازیکنان شان را تمدید نموده اند، اما مددی پول دیاباته را نداده است. شنیده ام قرارداد 10 بازیکن آخر فصل به سرانجام می رسد و با این شرایط وای به حال فصل بعد استقلال.

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1669

به "وای به حال استقلالِ فصل بعد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وای به حال استقلالِ فصل بعد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید