پرواز پهپاد مشکوک بر فراز مقر دیپلماتیک هند در پاکستان

به گزارش مجله جاودان، منابع خبری در وزارت خارجه هند در پاکستان اعلام کردند یک پهپاد مشکوک در حال پرواز بر فراز منطقه ها دیپلماتیک هند در پاکستان مشاهده شد.

پرواز پهپاد مشکوک بر فراز مقر دیپلماتیک هند در پاکستان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش به نقل از اسپوتنیک، دهلی نو از پرواز یک هواپیمای بدون سرنشین مشکوک در داخل ساختمان های نمایندگی دیپلماتیک هند در اسلام آباد اطلاع داد.

بر اساس اعلام منابع خبری در وزارت امور خارجه هند در اسلام آباد، یک هواپیمای بدون سرنشین در حال پرواز در منطقه ای که ساختمان های نمایندگی دیپلماتیک هند در اسلام آباد -پایتخت پاکستان- وجود دارند، مشاهده شد.

به گفته این منابع خبری، این هواپیما های بدون سرنشین در همان روزی که دو انفجار از سوی هواپیما های بدون سرنشین در داخل فرودگاه جامو رخ داد، در داخل منطقه ها دیپلماتیک هند در اسلام آباد پاکستان مشاهده شدند. هند موضوع را با وزارت خارجه پاکستان در میان گذاشته است.

روز یکشنبه دو انفجار در ایستگاه امنیتی IAF در فرودگاه جامو در هند رخ داد که یکی از آن ها به سقف ساختمان آسیب جزئی وارد کرد و دیگری به یک منطقه باز اصابت کرد. به علت انفجار ها، دو نفر از کارمندان ایستگاه امنیتی IAF دچار جراحات جزئی شدند.

بر اساس گزارش ها، این انفجار ها به احتمال زیاد از سوی هواپیما های بدون سرنشین بوده است.

پس از این حادثه، گانگاپورام کیشان ردی، وزیر کشور هند، حمله هواپیمای بدون سرنشین به پایگاه هوایی جامو را به پاکستان ارتباط داد. وزارت امور خارجه پاکستان هم این اظهارات را یک ترفند آشنا از سوی هند برای منحرف کردن توجهات از اقدامات دهلی نو در جامو و کشمیر توصیف کرد.

گفته شده این اولین باری است که از هواپیماهای بدون سرنشین برای هدف قرار دادن یک مرکز امنیتی هندی، استفاده می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1790

به "پرواز پهپاد مشکوک بر فراز مقر دیپلماتیک هند در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز پهپاد مشکوک بر فراز مقر دیپلماتیک هند در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید