تور ارزان چین: چای دارچین و خواص آن برای کاهش وزن

به گزارش مجله جاودان، دارچین ادویه ای خوشبو است و علاوه بر این که برای سلامتی مفید است عطرو طعم خوبی نیز دارد و می توان در تهیه چای از آن استفاده کرد.

تور ارزان چین: چای دارچین و خواص آن برای کاهش وزن

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از سنندج، پوست دارچین یک ماده مورد احتیاج برای درست کردن چای دارچین است. این چای کالری پایینی داشته و می تواند به تنظیم سطوح قند خون یاری کند، بعلاوه ممکن است منجر به دریافت کالری کمتر و درنهایت کاهش وزن گردد.

بعضی افراد با مصرف دارچین به عنوان بخشی از رژیم خود توانسته اند، سرعت افزایش وزن خود را کاهش دهندو در ادامه بعضی از فواید این ادویه را مورد بحث قرار می دهیم.

کاهش کالری مصرفی

مصرف یک فنجان چای دارچین 2 کالری در هر وعده مصرفی دارد. بعلاوه استفاده از این چای به جای نوشیدنی های پرکالری از جمله نوشابه می تواند منجر به کاهش کالری مصرفی گردد. نوشیدن چای دارچین یک بار در هفته می تواند به کاهش وزن یاری کند.

طعم چای دارچین به طور طبیعی تند است، به این معنا که یک فنجان از این چای دارای عطر و طعم بسیاری بوده و نوشیدن آن بدون افزودن قند یا شکر نیز امکان پذیر است.

کنترل قند خون

دارچین حاوی مقدار بالایی پلی فنول بوده که در طب چینی برای درمان قند خون بالا کاربرد دارد. براساس مقاله منتشر شده در مجله غذایی دارویی استان متحده پیرامون تاثیر دارچین بر قند خون، این نتیجه حاصل شد که مصرف دارچین در رژیم غذایی منجر به کاهش قند خون بالا و نوسانات قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و پیش دیابتی شده، به طوریکه این دو نشانه با ابتلا به چاقی در ارتباط است. سطح قند خون ثابت می تواند موجب ولع کمتر برای غذا خوردن و بعلاوه سطوح انرژی با ثبات تری گردد که در این صورت به کنترل و کاهش وزن یاری می نماید.

منبع: بهداشت نیوز

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1954

به "تور ارزان چین: چای دارچین و خواص آن برای کاهش وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: چای دارچین و خواص آن برای کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید