گازرسانی به 92 واحد تولیدی، صنعتی و مجتمع مسکونی آذربایجان غربی در 9 ماهه سال جاری

به گزارش مجله جاودان، مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: 92 واحد تولیدی، صنعتی و مصارف عمده استان در 9 ماهه سال جاری گازدار شده اند.

گازرسانی به 92 واحد تولیدی، صنعتی و مجتمع مسکونی آذربایجان غربی در 9 ماهه سال جاری

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار حسن تقوی، مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه 92 واحد تولیدی، صنعتی و مصارف عمده استان در 9 ماهه امسال گازدار شده اند اضافه نمود: از این تعداد یک مورد مجتمع مسکونی فرهنگیان ماکو، دو مورد صندلی سی ان جی، 4 مورد بیمارستان و پادگان و 85 مورد هم واحد های تولیدی و صنعتی بوده است.

او، درباره ایستگاه های تقلیل فشار گاز نصب شده برای واحد های تولیدی و صنعتی گازدار شده در امسال هم گفت: در این زمینه، 21 مورد ایستگاه تقلیل فشار یا میزان گیری تهیه و نصب شده است.

مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی شرکت گاز استان ادامه داد: جهت تهیه ایستگاه و اجرای خط اختصاصی 92 مورد صنایع و مجتمع های مسکونی و مصارف عمده بالغ بر 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

تقوی با اعلام اینکه بیشترین تعداد صنایع و مصارف عمده گازدار شده در امسال مربوط به ارومیه بوده است، گفت: با توجه به تعداد بالای واحد های موجود و بعلاوه مرکزیت ارومیه، بیشترین تعداد صنایع گازدار شده امسال آذربایجان غربی با 37 مورد مربوط به این شهرستان است.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1788

به "گازرسانی به 92 واحد تولیدی، صنعتی و مجتمع مسکونی آذربایجان غربی در 9 ماهه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازرسانی به 92 واحد تولیدی، صنعتی و مجتمع مسکونی آذربایجان غربی در 9 ماهه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید