18 اچیومنت سخت تاریخ بازی های ویدیویی

به گزارش مجله جاودان، بدست آوردن اچیومنت ها یا تروفی ها در بازی ها همیشه برای بسیاری از بازیکنان مجذوب نماینده بوده است. رسیدن به آن ها در بعضی موارد آسان است و گاهی احتیاج به صبر و حوصله دارد. بعضی از بازی ها نیز جوایزی را برای بازیکنانی که برای بدست آوردن آن ها کوشش می نمایند، در نظر می گیرند. اچیومنت ها سال ها است که وجود دارند و حتی به نسل تازه کنسول ها نیز رسیده اند. خوشبختانه، کوشش برای بدست آوردن آن ها همچنان در بسیاری از مواقع سرگرم نماینده است.

18 اچیومنت سخت تاریخ بازی های ویدیویی

اچیومنت هایی که بدست آوردن آن ها سخت و عذاب آور است، معمولا به موضوع اصلی بحث های بین هواداران تبدیل می گردد. بدست آوردن این اچیومنت ها برای کسانی که در این به این حیطه علاقه دارند، معمولا جذابیت بیشتری به همراه دارد. حال طی این مقاله به 18 اچیومنت سخت در تاریخ بازی های ویدیویی خواهیم پرداخت که بدست آوردن آن ها احتیاج به صبر و مهارت زیادی دارد.

18. The Shadows Rushed Me / بازی Max Payne 3

مکس پین 3 حتی در درجه سختی معمولی نیز چندان سخت نیست و می توانید به راحتی آن را به اتمام برسانید. با این حال اگر سعی کنید که اچیومنت The Shadows Rushed Me را بدست آورید، احتمالا سخت ترین بازی تیراندازی عمرتان خواهد بود. در واقع به این علت که برای دستیابی به آن باید حالت New York Minute بازی را با درجه سختی Hardcore به اتمام برسانید. این بدان معناست که نه تنها باید کل بازی را در یک دور بدون وقفه یا مرگ انجام دهید، بلکه باید قبل از تمام شدن مدت زمانی خاص این کار را انجام دهید. کسب این اچیومنت بسیار سخت است، به خصوص که اگر شکست بخورید، باید بازی را از ابتدا آغاز کنید.

17. ?Impossible, Right / بازی Crypt Of The NecroDancer

Crypt Of The NecroDancer یک بازی روگ لایک منحصر به فرد است. در این بازی سیاهچال ها را کاوش می کنید و با موجودات مختلفی درگیر می شوید. اچیومنت ?Impossible, Right این بازی را به یک کابوس تبدیل می نماید. برای کسب آن، باید حالت All Zones بازی را با شخصیت کودا (Coda) تکمیل کنید. اگر بازی را انجام نداده باشید شاید از نظرتان کسب این اچیومنت چندان سخت نباشد. با این حال، کودا به هیچ وجه شخصیت جذابی برای استفاده نیست. این شخصیت مقدار سلامتی کمی دارد و تنها از یک خنجر ضعیف به عنوان سلاح بهره می برد. از طرفی در صورت برداشتن سکه بلافاصله می میرد و این کار را بسیار سخت می نماید زیرا هر کسی که کشته می گردد از خود طلا می ریزد.

16. !Shenanigans / بازی CloudBerry Kingdom

بدست آوردن این اچیومنت در بازی CloudBerry Kingdom تنها به وسیله تکمیل فصل هفتم بازی امکان پذیر است. این شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، با این حال این فصل به طرز عجیبی سخت است و بازی را به یکی از سخت ترین پلتفرمرهای تاریخ تبدیل می نماید. در حالی که چند مرحله سخت در این فصل وجود دارند، اما این دو مرحله آخر هستند که حسابی روی مخ شما خواهند رفت. در این مراحل کل صفحه پر از موانع مختلف است و این موانع آنقدر زیاد هستند که به سختی می توان چیز دیگری را دید. تنها کافیست که به یکی از این موانع بخورید و کار شما تمام است. اتمام این مراحل تقریبا غیرممکن است و صبر زیادی می طلبد.

15. Infallible / بازی Fall Guys

نسخه اولیه و اصلی اچیومنت Infallible در فال گایز شما را ملزم به برنده شدن در پنج مسابقه متوالی می کرد. این در حالی بود که بسیاری از بازیکنان بازی به سختی توانسته بودند که حتی یک بار در بازی برنده شوند. امروزه کسب این اچیومنت راحت تر از قبل شده است زیرا می توانید به عنوان یک تیم برای کسب آن کوشش کنید و احتیاجی نیست که هر پنج بار را خودتان برنده شوید. با این حال هنوز هم تعداد کمی از بازیکنان توانسته اند این اچیومنت را کسب نمایند زیرا برای برنده شدن در حتی یک راند از بازی، به ترکیبی از مهارت و به خصوص شانس احتیاج دارید.

14. Messiah / بازی Outlast 2

چه چیزی بدتر از پرسه زدن در تاریکی بدون چراغ قوه است، در حالی که دشمنان وحشتناکی در پی شما هستند. برای بدست آوردن سخت ترین اچیومنت اوت لست 2، باید این بازی را با بالاترین درجه سختی و در عین حال بدون تعویض باتری دوربین خود به اتمام برسانید. کسانی که بازی را حتی روی درجه سختی معمولی به انتها رسانده اند، قطعا می دانند که اتمام بازی بدون استفاده مکرر از دوربین دید در شب آن تقریبا غیرممکن است . مطابق انتظار، تنها درصد کمی از بازیکنان توانستند این اچیومنت را بدست آورند. بدون شک این بازیکنان دیگر آن آدم سابق نخواهند شد!

13. !Emperor / بازی The Elder Scrolls Online

الدر اسکرولز آنلاین از اچیومنتی برخوردار است که برای بدست آوردن آن باید در نبرد Alliance War پیروز شده و امپراتور تامریل شوید. این اچیومنت روی کاغذ شاید آسان به نظر برسد اما به هیچ وجه اینگونه نیست. علت اصلی آن این است که جنگ ذکر شده شامل نبردهای PvP است و همانطور که احتمالا حدس می زنید، برای بدست آوردن این اچیومنت باید تعدادی از برترین بازیکن های الدر اسکرولز را شکست دهید. با توجه به این موضوع، کسب این اچیومنت ممکن است که ماه ها و بلکه سال ها طول بکشد.

12. The Bladder Of Steel Award / بازی Rock Band 2

چیزی که باعث شده تا The Bladder Of Steel Award، سخت ترین اچیومنت بازی Rock Band 2 باشد نه تنها احتیاج آن به مهارت بالای بازیکن است، بلکه آزمونی برای استقامت و صبر او نیز محسوب می گردد. برای بدست آوردن این اچیومنت، باید 84 آهنگ فهرست Endless Setlist 2 را در بازی بدون توقف بنوازید. برای انجام این کار به 6 ساعت تمرکز ممتد احتیاجمند هستید و پس از تکمیل آن به یک تروفی دست پیدا خواهید کرد که تنها درصد بسیار کمی از بازیکنان از آن برخوردار هستند.

11. My Kung Fu Is Stronger / بازی Mortal Kombat

دستیابی به این اچیومنت از نظر مقدار مهارتی که بازیکن باید داشته باشد، چندان ساخت نیست اما دانستن انگیزه بازیکنی که مایل است بخش قابل توجهی از عمر خود را برای بدست آوردن آن هدر دهد، جای بحث دارد. برای کسب این اچیومنت تنها کاری که باید انجام دهید این است که به عنوان هر شخصیت به مدت 24 ساعت کامل بازی کنید و در 100 مبارزه پیروز شوید و 100 فیتالیتی به ثمر برسانید. در این بین 150 رکت X-Ray نیز باید انجام دهید. کسانی که این اچیومنت را بدست آورده اند، بدون شک وقت آزاد زیادی داشته اند.

10. Go Outside / بازی The Stanley Parable

برخلاف دیگر اچیومنت ها، Go Outside بیشتر از اینکه مهارت شما را آزمایش کند، به صبر و قدرت حافظه شما احتیاج دارد. تنها کاری که برای کسب این اچیومنت باید انجام دهید این است که The Stanley Parable را اجرا نموده، آن را بسته و پنج سال تمام صبر کنید و سپس دوباره آن را اجرا کنید. همانطور که از نام این اچیومنت تعیین است، در این مدت باید بیرون از خانه قدم بزنید. یک پیاده روی پنج ساله بدون شک برای سلامتی شما خوب خواهد، با این حال راه هایی برای دور زدن این مدت زمان و بدست آوردن اچیومنت ذکر شده وجود دارد.

9. Mr. Perfect / بازی Mega Man 10

برای بدست آوردن این اچیومنت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کل کمپین بازی را بدون دریافت حتی یک ضربه به اتمام برسانید. با توجه به ماهیت بازی مگا من، این مورد تقریبا امکان پذیر نیست. در واقع مثل این است که بگویید با سرعت خود را به یک پنجره شیشه ای بکوبید و خونریزی نکنید. از طرفی در بسیاری از بازی ها، تمام کردن کمپین آن ها حتی بدون یک بار مردن نیز بسیار سخت است. حال تصور کنید که حتی یک ضربه هم نخورید. بدون شک برای بدست آوردن این اچیومنت، باید ماه ها و بلکه سال ها از وقت خود را روی کمپین آن گذاشته و روی تمامی بخش های آن تسلط داشته باشید.

8. LASO Master / مجموعه Halo: The Master Chief Collection

بازی های سری هیلو در حالت عادی نیز از چالش های خود برخوردار هستند. حالا تصور کنید که این چالش هزار برابر گردد. LASO مخفف عبارت Legendary All Skulls On است. برای بدست آوردن این اچیومنت نه تنها باید هر چهار بازی این مجموعه را در حالت Legendary کامل کنید، بلکه باید هر یک از جمجمه ها را فعال کنید که در این حالت گیم پلی حتی چالش برانگیزتر از قبل می گردد. در این میان لازم به ذکر است که نباید در طول کمپین بمیرید و بازی را ترک کنید و در آخر قابلیت ذخیره بازی نیز نخواهید داشت.

7. Massive Mythology / بازی TowerFall Ascension

اچیومنت بسیار سخت Massive Mythology در گذشته بسیار سختتر از حال بوده است. این اچیومنت از شما می خواهد که 5000 راند از حالت Versus mode را تجربه کنید. انجام این کار با افتخار شما را در میان درصد اندکی از بازیکنان قرار می دهد که این اچیومنت را کسب نموده اند. جالب است بدانید که در نسخه های اولیه این اچیومنت، تعداد راندهای مورد احتیاج برای کسب آن، 10 هزار و 20 هزار بود. حتی با وجود کم شدن این تعداد به وسیله توسعه دهندگان، Massive Mythology همچنان یکی از سختترین اچیومنت های تاریخ است.

6. Quiz / بازی World of Guns

تنها کاری که برای بدست آوردن این اچیومنت باید انجام دهید این است که شمایل 200 تفنگ مختلف را به همراه قطعه های آن ها خاطر بسپارید و در یک مسابقه شرکت کنید که در آن باید ده مورد از آن ها را پشت سر هم شناسایی کنید. شما فقط می توانید این مسابقه را یک بار در هر ساعت انجام دهید و به همین علت است که تا به امروز تنها درصد کمی از بازیکنان World Of Guns این اچیومنت را بدست آورده اند. شاید فکر کنید حفظ کردن شکل چند تفنگ آسان است، اما 200 مورد بحث دیگری است.

5. Better Than The Best / بازی Sniper Elite 4

این یک اچیومنت دیگر است که روی کاغذ ممکن است آسان به نظر برسد اما در عمل به هیچ وجه اینگونه نیست. تنها کاری که برای بدست آوردن آن باید انجام دهید این است که بدون ذخیره سازی بازی به صورت دستی، این بازی را با درجه سختی Authentic Plus تمام کنید. در این حالت تمام عناصر روی صفحه نمایش که به شما در طول بازی یاری می نمایدد غیرفعال شده و و اگر شناسایی شوید، دشمنان هرگز جست و جو برای پیدا کردن شما را متوقف نخواهند کرد تا زمانی که آن ها را نابود کنید.

4. The Legendary Hero / بازی Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots

برای بدست آوردن این اچیومنت سخت، ابتدا باید بازی را حداقل 8 بار به اتمام برسانید تا در وهله اول بتوانید برای کسب آن کوشش کنید . سپس باید بازی را در سخت ترین شرایط یعنی بدون حتی یک بار مرگ، کشتن یک نفر یا دیده شدن به وسیله دشمن به اتمام برسانید. البته لازم به ذکر است که استفاده از کیت های سلامتی نیز امکان پذیر نخواهد بود. اگر فکر می کنید که بدست آوردن این اچیومنت همچنان به مقدار کافی سخت نیست، باید بدانید که اتمام بازی در این حالت باید در کمتر از پنج ساعت انجام گردد. در غیر این صورت تمامی کوشش های شما بی فایده خواهند بود.

3. No Point In Dying / بازی Limbo

برای بدست آوردن این اچیومنت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی را بدون وقفه به اتمام برسانید که تقریبا چهار ساعت طول می کشد. البته این در صورتی است که وقت زیادی روی حل معماها نگذارید. از طرفی در طول بازی خود نباید بیش از 5 بار بمیرید. شاید در نگاه اول بدست آوردن این اچیومنت ساده به نظر برسد اما با توجه به اینکه درصد بسیار پایینی از بازیکنان پیروز شده اند که آن را کسب نمایند، واضح است که به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود زیرا لیمبو چالش برانگیزتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

2. Masterminds / بازی Grand Theft Auto 5

یکی از سخت ترین اچیومنت های تاریخ بازی های ویدیویی بدون شک Masterminds است که بازیکنان جی تی ای آنلاین را مجبور می نماید تا سه چالش Criminal Mastermind را با تیمی یکسان در درجه سختی سخت (Hard)، بدون از دست دادن جان حتی یک نفر به اتمام برسانند. در نگاه اول این ممکن است ساده به نظر برسد اما علت خوبی وجود دارد که تنها تعداد کمی از بازیکنان پیروز به کسب آن شده اند. در واقع برای انجام این سه چالش بدون شک به تیمی از برترین بازیکنان جی تی ای آنلاین احتیاج خواهید داشت و از طرفی باید به نقاط ضعف هر یک از اعضای تیم توجه داشته باشید زیرا یک اشتباه کوچک ممکن است شما را به انتها خاصی نرساند.

1. Seriously 5.0 / بازی Gears 5

سری اچیومنت های Seriously در گیرز آو وار چیزی جدیدی نیست. در این میان اچیومنت Seriously 5.0 بدون شک سخت ترین آن ها است. برای بدست آوردن این اچیومنت، شما باید کمپین بازی را روی درجه سختی Insane تکمیل کنید، تمامی نقشه های عرضه حالت های Horde و Escape را با درجه سختی Master به اتمام رسانده و تمامی شخصیت های این دو بخش را به سطح 15 برسانید. از طرفی باید در بخش چند نفره بازی 20 بار به آخرین سطح یعنی 100 رسیده و دوباره به سطح 1 بازگردید. در نهایت باید به سطح General در چالش های Tour of Duty بخش چند نفره دست پیدا کنید. لازم به ذکر است که در برترین حالت، برای بدست آوردن این اچیومنت باید حداقل یک سال از زمان خود را روی بازی صرف کنید.

منبع: The Gamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2165

به "18 اچیومنت سخت تاریخ بازی های ویدیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 اچیومنت سخت تاریخ بازی های ویدیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید