300 هزار گردشگر خارجی به مازندران سفر کردند

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، دلاور بزرگ نیا عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر با اشاره به هم جواری شمال کشور با کشور روسیه گفت: می توان از این ظرفیت ها برای افزایش گردشگران روسی به کشور به ویژه مازندران ایجاد کرد.

300 هزار گردشگر خارجی به مازندران سفر کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی با اعلام اینکه 300 هزار گردشگر خارجی داشته ایم، توضیح داد: باید حساسیت سفر و گردشگری را در منطقه افزایش دهیم تا در جذب گردشگر و سهم خواهی بازار نقش داشته باشی و با توجه به اینکه بازار اصلی در کشورهای حاشیه خلیج فارس است خوشبختانه در امسال بارونق خوب درزمینهٔ گردشگری روبرو بوده ایم.

وی به دو اتفاق خوب در نوروز امسال نظرسنجی از مسافران نوروزی و تبلیغات اشاره نمود و اضافه نمود: باید اقلام تبلیغاتی در کل تعطیلات نوروز بین مسافران توزیع گردد تا همه از این اقلام استفاده نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران در مورد بخشنامه اداره کل منابع طبیعی، اذعان داشت: منابع طبیعی استان برای حفظ محیط زیست و آلودگی های بصری زباله ها وجود نداشته باشد کیسه های زباله در محل های اسکان مسافران برای جمع آوری زباله ها ارائه دهند تا این الگویی برای سایر استان ها باشد.

بزرگ نیا از انتخاب چند شهر نمونه گردشگری توسط وزارت کشور اطلاع داد و گفت: شهرهای ساری، بابلسر، بابل، رامسر برنامه های خوبی برای جذب گردشگر ارائه می دهند.

وی به داشتن تاریخ و معماری غنی استان اشاره نمود و اضافه نمود: نباید منتظر باشیم دیگران از استان یاد نمایند باید اتفاق خوبی در مورد شناساندن استان و شهرهای شاخص مازندران بیفتد.

وی با اشاره به تیرگی روابط بین ترکیه و روسیه شاهد حضور گردشگران روسی در کشور هستیم، گفت: از سهم بری بازار ایران از گردشگران خارجی یک ونیم میلیون است که باید با توسعه زیرساخت ها سهم مناسبی از گردشگران خارجی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 740

به "300 هزار گردشگر خارجی به مازندران سفر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 هزار گردشگر خارجی به مازندران سفر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید