65 درصد مردم سریال های نمایش خانگی نمی بینند

به گزارش مجله جاودان، نظرسنجی صداوسیما حکایت از آن دارد که هشدار جدی است؛ مردم فریب تبلیغات ماهواره و نمایش خانگی را نمی خورند اما از سریال های تلویزیون هم راضی نیستند؛ دنباله سازی همیشه هم خوب نیست.

65 درصد مردم سریال های نمایش خانگی نمی بینند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی درباره سریال های آذرماه نشان می دهد که مردم کماکان نسبت به سریال های تکراری تلویزیون اقبال دارند؛ تبلیغات شبکه های ماهواره ای و سریال های ضعیف و بدون سرمنزل و محتوای نمایش خانگی هم تاثیر آنچنانی بر روی مخاطب نداشته است. اما هشداری را هم به سریال سازان تلویزیون می دهد که دست از دنباله سازی های نادرست و غیراصولی بردارند؛ حتی به سوژه های اقتباسی ضربه می زنند و طنز را با لودگی اشتباه می گیرند. این ها همه نکاتی است که علاوه بر نقد رسانه ای، از نظرسنجی رسانه ملی هم می توان این نکته را یادآوری کرد که مردم بهترین قاضی اند.

درست است که جامعه، تبلیغات مسموم و آلوده ماهواره و سریال ها و برنامه های نمایش خانگی را باور نکرده، اما تلویزیون هم باید این هشدار را دریابد که اگر سریال و برنامه خوبی روی آنتن نبرد مخاطب ناگزیر از این فضاها، به سراغ سریال ها و برنامه های خارجی می رود. این واقعیتی انکارناپذیر است که سرگرمی، تفریح و تماشای سریال و برنامه خوب، زیبنده نام ایران و ایرانی است و صداوسیما نباید از این فضا عقب بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 701

به "65 درصد مردم سریال های نمایش خانگی نمی بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "65 درصد مردم سریال های نمایش خانگی نمی بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید