آخرین مهلت ثبت نام در طرح جهش مسکن

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، آخرین مهلت ثبت نام در طرح مسکن ملی تا چه زمانی تمدید شد؟

آخرین مهلت ثبت نام در طرح جهش مسکن

به نقل از خبرنگاران، از مهر ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن از متقاضیان واجد شرایط شروع شد و امروز ثبت نام در این طرح در ساعت 24 به اتمام می رسد.

به گفته محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی مهلت برای ثبت نام در این شهر ها دیگر تمدید نمی گردد و متقاضیان تنها تا امروز مهلت دارند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند.

طرح نهضت ملی مسکن با هدف ساخت چهار میلیون واحد مسکونی برای متقاضیان برنامه ریزی شده است.

زمان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن تعیین شد

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام نهضت ملی مسکن که تا 15 دی ماه تمدید شده بود برای مجردان واجد شرایط بعد از 15 دی ماه انجام خواهد شد و این دسته از متقاضیان باید با مراجعه به نشانی saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بر این اساس مجردها به شرط تنظیم تعهد نامه محضری برای ارائه عقدنامه در هنگام واگذاری واحد مسکونی می توانند در طرح نهضت ملی مسکن بعد از ابلاغ نهایی دستورالعمل، ثبت نام نمایند.

مطابق متن پیشنهادی برای ابلاغ در صورتی که در هنگام واگذاری به تعهد ازدواج عمل ننمایند، قرارداد واگذاری واحد فسخ می گردد.

تقلیل سابقه سکونت به یک سال

بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان، برای مهاجران از کلانشهرها، سابقه سکونت به یکسال تقلیل پیدا نموده است. بدین معنا اگر کسی ساکن کلانشهری بوده و در شهر دیگر، تقاضای مسکن دارد با حدود یکسال سابقه سکونت در همان شهر امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

بعلاوه برای کارکنان دولت و نیروهای نظامی و روحانیون بر اساس حکم اداری و یا بر اساس تشخیص حوزه های علمیه، سابقه سکونت 5 ساله در طرح نهضت ملی مسکن مورد احتیاج نیست.

این افراد می توانند به جز تهران در سایر شهرهای کشور از این مزیت بهره مند شوند.

تا به امروز بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان بیش از دو میلیون و 387 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده اند.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه بازار مسکن خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1982

به "آخرین مهلت ثبت نام در طرح جهش مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در طرح جهش مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید