اصفهان برای مذاکره با هیئت های تجاری جهان آمادگی کامل دارد

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، عبدالوهاب سهل آبادی پیش از ظهر شنبه در نشست و دیدار با هیئت 70 نفره جمهوری چک گفت: این دیدار و دیدار با تولیدکنندگان، تجار، سرمایه گذاران بلند پایه و وزیر امور خارجه جمهوری چک فرصت مغتنمی است تا باب دیدار و مصاحبه با هیئت های تجاری جهان در اصفهان فراهم گردد.

اصفهان برای مذاکره با هیئت های تجاری جهان آمادگی کامل دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی بیان داشت: امکانات برای مذاکره هیئت های تجاری در جهان فراهم شده و امید است که گفتگوهای امروز با مسئولان جمهوری چک نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان توضیح داد: اصفهان همواره محل کار، فراوری و تجارت بوده و در چند سال اخیر متاسفانه به دلیل اختلافاتی نتوانسته ایم با جهان ارتباط زیادی داشته باشیم و با حصول توافق اخیر می بینیم جهان راغب به ارتباط با ما شده است.

وی با اشاره به سابقه روابط ایران و جمهوری چک توضیح داد: مردم دو کشور به ارتباط قوی اعتقاد و اعتماد دارند و پتانسیل های فراوانی نیز برای همکاری وجود دارد زیرا اصفهان یکی از بزرگ ترین استان ها در مراکز دانشگاهی است که بیشترین تعداد شهرک های صنعتی نیز در این استان واقع شده است.

سهل آبادی گفت: استان اصفهان در صنایع نساجی توانمندی بالایی دارد و پیشینه زیادی در این حوزه داریم و در عرصه پتروشیمی و فولاد بسیار فعال و در ماشین سازی با وجود تحریم ها پیشرفت مناسبی در این سالها حاصل کردیم.

وی با اشاره به صنایع برتر استان گفت: سیمان، کاشی و سرامیک اصفهان توان بالای کیفی داشته و در زمینه کشاورزی درصد بالایی از فراوریات کشور از آن اصفهان است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با اشاره به تاریخ ریشه دار اصفهان گفت: صنایع دستی اصفهان از نظر تنوع و تعداد در جهان بی نظیر است.

وی گردشگری را محور توسعه اصفهان بیان کرد و گفت: در این حوزه نیز کار برای انجام زیاد است و انتخاب استاندار علاقمند به این حوزه، بر جذابیت صنعت گردشگری اصفهان افزوده است.

سهل آبادی افزود: استان اصفهان یکی از بزرگ ترین استان های صنعتی و معدنی کشور است و در تاریخ نیز به عنوان استانی مهمان نواز و آرام به همه جهان معرفی شده و محل امنی برای زندگی ادیان بوده و ما در این شهر مردمان مسلمان، مسیحی، کلیمی و زرتشتی داریم که در کنار هم با صلح به کار و فعالیت می پردازند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 759

به "اصفهان برای مذاکره با هیئت های تجاری جهان آمادگی کامل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان برای مذاکره با هیئت های تجاری جهان آمادگی کامل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید