افزایش کارمندان اخراجی کامرزبانک آلمان به 7000 نفر، 400 شعبه تعطیل می شوند

به گزارش مجله جاودان، در حالی که یک روزنامه آلمانی قبلا از اخراج 2300 کارمند و تعطیلی 200 شعبه کامرزبانک آلمان خبر داده بود، اخبار جدید از آنالیز اخراج 7000 نفر و تعطیلی 400 شعبه می گویند.

افزایش کارمندان اخراجی کامرزبانک آلمان به 7000 نفر، 400 شعبه تعطیل می شوند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، هیئت نظارت کامرزبانک آلمان قرار است در خصوص عدم احتیاج 7 هزار نفر دیگر را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهد؛ این تعداد بعلاوه 4 هزار فرصت شغلی است که پاییز گذشته اعلام شد تا سال 2023 کاهش خواهند یافت.

یک روزنامه آلمانی به نقل از منابع صنعتی نوشت دومین بانک عظیم آلمان از سوی سهامداران در خصوص استراتژی و مدیریتش تحت فشار واقع شده است و اکنون در حال آنالیز تعطیلی 400 شعبه از هر از شعبه این بانک است. این تعداد دو برابر رقمی است که قبلا اعلام شده بود.

مقامات کامرزبانک از اظهارنظر در این رابطه خودداری کردند.

این روزنامه به نقل از یک سخنگوی کامرزبانک نوشت هیئت نظارت در خصوص هرگونه بازبینی مجدد راهبردش که پیش از این گزارش شده بود در ماه آگوست اعلام خواهد شد، تصمیم نگرفته است.

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ به صورت جداگانه نوشت نشست چهارشنبه هیئت نظارت برگزار نخواهد شد، زیرا نمایندگان کارگران خواستار دسترسی بهتر به مستندات شده اند.

لازم به ذکر است، سه روز پیش یک روزنامه آلمانی نوشته بود کامرزبانک آلمان احتمالا در هفته آینده، در یک نشست فوق العاده، تعطیلی شعبه ها و فرصت های شغلی بیشتر را تصویب خواهد نمود.

بر اساس این گزارش، احتمالا 2300 کارمند اخراج و 200 شعبه تعطیل خواهند شد که در خبر امروز این ارقام افزایش چشمگیر داشته است.

کامرزبانک، دومین بانک عظیم در کشور آلمان پس از دویچه بانک است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1074

به "افزایش کارمندان اخراجی کامرزبانک آلمان به 7000 نفر، 400 شعبه تعطیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش کارمندان اخراجی کامرزبانک آلمان به 7000 نفر، 400 شعبه تعطیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید