سال جاری 200 نیروی بومی جذب آلومینیوم جنوب می گردد

به گزارش مجله جاودان، مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از جذب 200 جوان بومی تا انتها سال جاری در این مجموعه اطلاع داد و گفت: 100 درصد استخدامی ما در این کارخانه بومی بوده است.

سال جاری 200 نیروی بومی جذب آلومینیوم جنوب می گردد

خبرنگاران شیراز - مهدی زحمتکش در آیین تکمیل ظرفیت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در شهرستان لامرد که با حضور وزیر صمت برگزار گردید، گفت: تکمیل ظرفیت این مجتمع تولیدی از پنج ماه پیش و با مدیریت نو در دستور کار نهاده شد.

او با بیان اینکه وجود چهار مؤلفه موجب تسریع در تکمیل ظرفیت این واحد تولیدی شد، سرمایه گذاری 2.1 میلیارد دلاری در شرایط تحریم را نخستین مؤلفه ذکر کرد و گفت: پذیرفته نبود که با این حجم سرمایه گذاری، تکمیل ظرفیت انجام نشود.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بعلاوه مطالبه سهامداران در مجموعه غدیر و ایمیدرو و مطالبه به حق سرمایه گذاران و سرمایه دارانی که تمایل به فعالیت در صنایع پایین دست آلومینیوم جنوب داشتند را از دیگر مؤلفه ها برشمرد.

زحمتکش گفت: بالغ بر 50 سرمایه گذار طی ماههای اخیر به منطقه ویژه مالی لامرد مراجعه کردند که برای تامین خوراک صنایع پایین دست مورد نظر آنها باید تکمیل ظرفیت انجام می شد.

او بعلاوه مطالبه مسئولان استان و شهرستان به ویژه نماینده مردم شهرستان لامرد و مهر مبنی بر ایجاد اشتغال را چهارمین علت ذکر کرد.

به گفته مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، طی 5 ماه گذشته 500 نفر از جوانان شهرستان لامرد مشغول در این مجتمع به کار شدند و 200 نفر هم تا سرانجام سال جذب می شوند مجموعا به بیش از 2500 اشتغال خواهد رسید.

زحمتکش با بیان اینکه 100 درصد استخدامی ما در این کارخانه بومی بوده است، گفت: تامین مواد اولیه، راه اندازی بخش های کلیدی کارخانه، استخدام و آموزش و نیروهای ماهر، تقویت مباحث لجستیک، خرید قطعات کلیدی و مورد احتیاج و تعامل با عوامل بیرونی کارخانه شرایط را برای تکمیل ظرفیت این کارخانه فراهم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1989

به "سال جاری 200 نیروی بومی جذب آلومینیوم جنوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری 200 نیروی بومی جذب آلومینیوم جنوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید